Sorteren

Reviews over Concarneau

Gezellig

Krol
    16-9-2018

Het fort is erg gezellig, gericht op toeristen maar toch echt mooi om te zien en even een hapje te drinken/eten of in winkeltjes te kijken. De markt is ook erg leuk. Niet heel bijzonder, maar leuk voor een middagje weg.

Prachtig

Trix Koning
    25-8-2017

Concarneau is een prachtig stadje met een heel oud stadsdeel wat helemaal ommuurd is. Prachtig om dat te bekijken en over de muren te lopen. Doe het bij voorkeur 's ochtends vroeg of in de avond anders is het er heel erg druk. In het centrum is ook regelmatig een gezellige markt met een grote diversiteit aan kramen.

Leuke vestiging, verder niet veel te beleven

Marcel
    20-8-2016

Normanie is mooi maar je moet geluk hebben met weer. Toch ruim 1000 km rijden vanaf Utrecht. Nog even verder en je hebt betere weergarantie!

Wij hadden in augustus van de 6 dagen 2 mooie dagen met volop zon.

Het fort in Concarneau is erg leuk om te zien. Er was een riddervoorstelling. Stadje zelf stelt verder niet veel voor. Bezoek zeker Pont-Aven op 20 minuten rijden. Erg leuk plaatje met veel ateliers. Ligt mooi aan rivier. Wij zijn naar Brest voor aquarium geweest. Tegenvaller. Voor ons de eerste keer Normandie .Quimper aardige stad maar na twee uur ook wel gezien. Braderieën genoeg in omgeving.

. De volgende keer naar het noorden van Normandie. Daar is meer te zien.

Concarneau

Loes
    3-10-2014

Concarneau heeft een ommuurde oude stad. Het staat er bol van het toerisme, maar dat maakt het misschien wel juist zo gezellig. Slenteren door de straatjes, over de muur wandelen en genieten van het uitzicht.

Voldoende terrassen een eetgelegenheden, Net buiten de ommuurde stad is een marktplein met een overdekte markt, waar je oa vis kunt kopen.

Vanuit Concarneau kun je met de boot naar de Archipel de Glénan.

Prachtig stadje!

A. Van keken
    8-8-2014

De stranden en de rotsen zijn prachtig hier. Het stadje tussen de muren erg druk, maar met leuke winkeltjes. Terras tegenover het ommuurde stadje op de eerste verdieping met prachtig uitzicht heeft ook erg lekker eten!

Concarneau scoort een 8,6 uit 10, op basis van 35 reviews