Carnac/Carnac-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Carnac/Carnac-Plage voor je op een rij gezet:

vakanties Carnac/Carnac-Plage

Reviews over Carnac/Carnac-Plage

Lilly,
    14-4-2018

Dit is een geweldige vakantieplek om met je gezin naartoe te gaan! En het huis/appartement waar we in hebben gezeten was fantastisch! Omdat we het zo goed vinden, zijn we er al 6 keer naar toe geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Op en top vakantiegevoel

gibmo,
    19-8-2017

Voor ons komt het echte Franse vakantiegevoel in deze streek volledig tot zijn recht. De stranden / baaitjes en de stadjes zijn heerlijk. Het klimaat is aangenaam (niet te droog en te warm). Je kunt altijd een strand vinden waar je de watersport wilt beoefenen die je wilt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke plek voor paar dagen

Ilse Wigger,
    30-6-2015

Met dochter (16) op doorreis in juni een paar daagjes blijven hangen. Super mooie plek, genoeg mogelijkheden, wandelen, fietsen, strand terrasjes, etc. Geen echte mega grote uitgaan scène voor jongelui maar voor een paar dagen helemaal oké voor deze leeftijd. Toen wij er waren zagen we v.n.l. veel ouderen, maar de stranden en het toeristische centrum nabij het strand biedt ook veel perspectief voor de jeugd.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Voor herhaling vatbaar!

V. van Dijk,
    7-8-2014

Heerlijke stranden, gezellig plaatsje, veel vertier en uitgaansmogelijkheden. Heel veel restaurantjes , bars etc. Fietsenverhuur. Supermarkt is aanwezig maar verschrikkelijk druk en vol, lange rijen bij de kassa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

typische badplaats

ton,
    25-9-2013

Carnac is niet zo bijzonder. Het centrum heeft wel een leuk pleintje en een kerkje, er om heen een straatje met wat winkeltjes. Richting plage de vakantie woningen en appartementen. In de zomer druk en buiten het seizoen niet veel te beleven.

Gereisd met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Carnac/Carnac-Plage scoort een 8,8 uit 10, op basis van 126 reviews