Sorteren

Reviews over Carantec

Plaatsje is ok!

Bianca Boer
    11-9-2017

Er gaat vanuit Yelloh Village Les Mouttes (waar wij verbleven), een gratis busje om het kwartier waarmee je naar Carantec kan, echt prima geregeld. In Carantec heb je een leuk strandje met wat strandtenten. Voor de rest is er niet zoveel te doen in Carantec, maar leuk om even doorheen te wandelen.

Mooie markt

marlies
    31-7-2017

Een mooi klein dorpje. Bezoek op donderdagmorgen de markt en breng een bezoek aan het strand. Maak bij eb een wandeling naar Ile de Calot.

Leuk klein dorpje

Marjolein
    26-7-2017

Mooi gelegen dorpje met leuke winkels en eetgelegenheden. Ook de markt is een bezoek waard. Zeker de buitenwijk aan de waterkant is leuk om eens door te wandelen. Een stukje van het douane wandelpad langs de kust GR34 is een must.

Erg mooi, net zoals vrijwel heel Bretagne

F. Visser
    7-1-2017

Carantec is een prima dorpje om een zomer door te brengen. Precies dichtbij genoeg zijn meerdere bezienswaardigheden (oceanografisch museum Brest, Huelgoat en de mooiste stranden) om je een paar weken uitstekend te vermaken, zonder dat het in Carantec zelf te druk wordt. Hierdoor is het wel voor oudere kinderen wellicht wat saai.

Leuk dorpje aan de zee

Fam. Smelt
    25-4-2016

Leuke markt, heerlijk bakkertje Ty Fournil middenin het dorp. Lekker aan het strand gegeten, mooi vuurwerk met 14 juli. Ile Callot zeer de moeite waard om een wandeling naartoe te maken! Ook Chateau du Taureau is een leuk uitstapje, met de boot ernaartoe en in het fort kun je zelf rondkijken; ter plaatse veel leuke dingen te doen voor de kinderen, zoals een megaspel mikado.

Carantec scoort een 7,6 uit 10, op basis van 74 reviews