Carantec

We hebben een aantal aanbieders voor Carantec voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Carantec voor je op een rij gezet:

Reviews over Carantec

Fantastisch verblijf, geweldige regio!

R de Haan,
    17-8-2018

Prachtige camping. Mooie ligging aan zee. Wel is er in deze regio 1 van de grootste verschillen in eb en vloed. Verwacht dan ook geen zwemstrand voor de camping. Vlakbij zijn er overigens wel voldoende en zeer schone stranden (loopafstand) Wel loopt er een prachtig wandelpad langs de gehele Bretonse kust, ook vanaf de camping. Echt genieten voor liefhebbers van een mooie kust en prachtige natuur. Het "gemis" aan een zwemstrand voor de deur wordt ruimschoots gecompenseerd door, voor ons althans,het mooiste zwembad wat we tot nu toe hebben gezien. Ook de buitenbaden zijn verwarmd dus ook bij iets minder weer is het hier goed te doen. Tevens zijn mooie dorpen als Roscoff vlakbij en een aanrader om te bezoeken. De camping kent voor iedereen hoogwaardig entertainment van live muziek tot een beroemde illusionist. En er is een mini bioscoop waar ook NL gesproken films zijn te zien. Nog een +punt alle personeelsleden spreken goed Engels!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon perfect

Fam van der Bijl,
    27-7-2018

Wat een mooie en leuke camping. Ik kan geen 1 minpunt bedenken. Prachtig verwarmd zwembad met leuke rondstroom. Omgeving ook heel mooi, genoeg te doen. Wij verbleven in 1 van de vele huisjes, maar het oogt nergens massaal. Bij aankomst alles helemaal proper en schoon en er stond zelfs een fles lokale cider klaar voor ons in de koelkast. Overal alles goed onderhouden. Campingwinkel wat duur maar alles is er en om de hoek zit een lokale supermarkt. Eten bij de restaurantjes op de camping was lekker, en in de omgeving zitten nog genoeg andere mogelijkheden hiervoor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping, lekker rustig

Bianca Boer,
    11-9-2017

Geen enkel minpunt, prachtige camping, prachtig zwembad, leuke animatie, vriendelijk Engels prekend personeel, alles heel schoon. Prachtige woeste kust, leuke stadjes in de buurt. Alleen het strandje bij de camping heb je niks aan, wel stranden in de buurt die fantastisch zijn, wel een hele koude zee. Wij zaten in een huisje van de Camping de Carribean Premium, heel luxe, handdoekenservice, vaatwasmachine, tv, 2 badkamers, opgemaakte bedden echt fantastisch, heerlijk rustige plek. 11.00 uur is het stil. Veel Engelsen, Nederlanders en Fransen. Ook Nederlandse animatie, zelfs een bioscoop voor kids met Nederlandse ondertiteling. Mijn zoon van 13 heeft zich prima vermaakt, veel NL kinderen van zijn leeftijd, Prima Restaurant, heel goed gegeten, Winkeltje ok, heerlijk brood.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping, mooie omgeving

Anita,
    3-9-2017

Grote camping, maar daar merk je niet veel van. Mooi zwembadcomplex, onze zoon vond de glijbanen super. Ook de waterspeeltuin was erg leuk. Veel ligbedjes rond het zwembad. De caravans van de verhuurder haddenniet veel ruimte eromheen en een slechte ligging tov zon en wind, dat was jammer. Elke dag veel te doen, zowel sportief als theater. Ook hele mooie omgeving, veel te zien en te doen. Grote super U in St Pol de Leon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige vijf sterren camping!

Ronald rijpstra,
    27-8-2017

Super lekker gehad tijdens onze 10 dagen op de camping. Mooi aangelegd, savonds leuke voorstelling voor jong en oud, prachtig zwembad en een heerlijk restaurant waar je betaalbaar kan eten met de kids! Top gehad hier!

Ook aan het eind van de dag is het weer fijn rustig zodat je lekker kunt slapen 😉

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Carantec scoort een 7,9 uit 10, op basis van 74 reviews