vakanties Cancale (Ille et Vilaine)

Reviews over Cancale (Ille et Vilaine)

Super vakantiepark!

Huub,
    20-6-2018

Alles klopt hier en ben dan ook zeeer tevreden. Mooie huisjes, schoon en mooi kleinschalig park, zeer lieve dames bij de receptie. Er blijkt een andere wind te waaien dan een jaar geleden toen er veel problemen waren met de bazige directie hier. Die zijn vertrokken en sindsdien is dat probleem opgelost volgens de verantwoordelijke waar ik mee sprak.

Cancale is een mooi dorp, ligt echt om de hoek, zeg maar max tien minuten lopen. Je kan er op veel verschillende manieren al lopende komen. De normale weg, of de kustweg of dwars door de bossen. Let wel , ben je slecht ter been dan moet je hier niet zijn als je wilt wandelen, veel steile wegen maar dat is logisch aan de kust.

Verder is de omgeving hier zeer geschikt voor verschillende uitjes.

Kortom, wij hebben hier een super vakantie gehad.

Fijne camping

Raymond de Raat,
    2-9-2015

Fijne camping. Zwembad is overdekt en het water verwarmt en dus bij slecht weer ook fijn zwemmen. Als t buiten koud is drupt de condens wel naar beneden. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin, pannaveldje en genoeg ruimte om te spelen.

Er wordt hard gewerkt om de camping scoon te houden en dat merk je. Ligging is ok. Dorpje er vlak bij is niks maar er is een leuke wandeling naar t strand te maken. Die moet je wel zelf ontdekken, wordt niet aangegeven en is moeilijk voor mensen die slecht ter been zijn.

Personeel is vriendelijk. Engels is wel lastig voor ze. Ze zijn vooral georienteerd op de Franse kampeerder. We zagen er eind augustus slechts 1 andere Nl kampeerder.

Camping bestaat voor aanzienlijk deel uit vaste 'chaletcaravans' waar we er zelf ook 1 van gehuurd hadden. Bepaald wel beeld vd camping maar ook die worden goed onderhouden en dat merk je. We hebben er een heerlijk weekje doorgebracht en kunnen het aanbevelen.

Zeer goede camping

John Welling,
    17-8-2014

Camping Notre Dame du Verger vinden wij een goede plaats voor een rustige kampeervakantie met ons gezin. Onze kinderen waren elke dag in het zwembad te vinden.

Verder is er een kleine bar waar je o.a. patat en een croque monsieur (=tosti) kunt bestellen en wat kunt drinken. Twee keer per week komt er een pizzawagen op het terrein. Stokbrood kan voor de volgende dag worden besteld. Kleine levensmiddelen kunnen bij de receptie worden gekocht, maar voor de grotere boodschappen e.d. kun je het beste naar de Super U gaan, op ongeveer 2 kilometer van de camping.

Het sanitair is in orde en er is warm (heet) water zonder muntje in de wasruimten. Ruime douchecabines. Er is een wasmachine aanwezig waar tegen betaling (3€) gebruik van kan worden gemaakt.

De omgeving is bosrijk en de zee is in 10 minuten lopen via de duinen te bereiken. Geweldig mooi is het 'Pointe de Grouin' op ongeveer 6 km afstand.

Het personeel is klantvriendelijk en spreekt een beetje Engels.

Leuke rustige camping met goede ligging

Winnie,
    18-7-2014

Mooie groene camping, dicht bij de zee en op een half uur rijden van Saint-Malo en een klein uurtje van Mont Saint Michel, twee mooie bezienswaardigheden. Het dorpje Cancale is mooi maar niet heel bijzonder, behalve om de oestervangst. Sanitair werd 2/3 keer per dag schoongemaakt en was in goede staat. Grote plaatsen. Klein zwembadje erbij maar prima. Erg vriendelijk personeel. Simpele camping maar leuk voor een weekje weg.

Mooie, rustig gelegen lokatie.

tywiersma,
    5-10-2013

Ruime plaatsen. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst. Strand op loopafstand. Goede fiets en wandelmogelijkheden in de direkte omgeving.

Cancale (Ille et Vilaine) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews