Sorteren

Reviews over Bénodet

Heel mooie badplaats, nog rustig in juni

flor
    3-7-2017
    Wij hadden zeer mooi weer, de stranden (en strandjes) zijn zalig maar je moet zelf voor parasol en stoel zorgen, of gewoon op je handdoek liggen. Kleedkamers en douches voorzien aan het grote strand. Wandelingen helemaal rond de baai en langs de rivier Odet. Les Vedettes de l'Odet (rondvaartbootjes) doen verschillende rondvaarten (wel op uren getijden letten). Niet goedkoop. Ook klein overzetbootje om baai over te varen. Veel drank- en eetgelegenheden, terrasjes. Uitstapjes : Quimper, Concarneau, Pointe du Raz ... te veel om op te noemen ! Heel mooie badplaats.

Prachtig gezellig dorpje.

Erwin
    5-9-2016
    Goed bereikbaar, alle winkels en restaurants zijn er. Mooie jachthaven.

Mooie boulevard

rodric
    22-8-2016
    Tussen de diverse kleine zuid-Finistere kustplaatsjes valt Benodet op door de mooie moderne boulevard waar veel mensen flaneren, fietsen en koffie drinken bij restaurant bars. Gratis parkeren op het marktplein maakt een bezoek nog relaxter.

rustig, natuurrijk

Wannes
    7-9-2015
    gezellige dorpjes, prachtige strandjes, heel veel bos en heide om te wandelen!

Leuke plaats met mooie haven

peter_4
    7-9-2015
    Gezellige plaats met leuk maar druk strand.
Bénodet scoort een 8,2 uit 10, op basis van 88 reviews