Sorteren

Reviews over Bénodet

zeker voor herhaling

de vries
    11-8-2018

benodet is een klein plaatsje met een mooi strand wat winkeltjes en eet gelegenheden. een grote supermarkt. was leuk

Heel mooie badplaats, nog rustig in juni

flor
    3-7-2017

Wij hadden zeer mooi weer, de stranden (en strandjes) zijn zalig maar je moet zelf voor parasol en stoel zorgen, of gewoon op je handdoek liggen. Kleedkamers en douches voorzien aan het grote strand. Wandelingen helemaal rond de baai en langs de rivier Odet. Les Vedettes de l'Odet (rondvaartbootjes) doen verschillende rondvaarten (wel op uren getijden letten). Niet goedkoop. Ook klein overzetbootje om baai over te varen. Veel drank- en eetgelegenheden, terrasjes. Uitstapjes : Quimper, Concarneau, Pointe du Raz ... te veel om op te noemen ! Heel mooie badplaats.

Prachtig gezellig dorpje.

Erwin
    5-9-2016

Goed bereikbaar, alle winkels en restaurants zijn er. Mooie jachthaven.

Mooie boulevard

rodric
    22-8-2016

Tussen de diverse kleine zuid-Finistere kustplaatsjes valt Benodet op door de mooie moderne boulevard waar veel mensen flaneren, fietsen en koffie drinken bij restaurant bars. Gratis parkeren op het marktplein maakt een bezoek nog relaxter.

rustig, natuurrijk

Wannes
    7-9-2015

gezellige dorpjes, prachtige strandjes, heel veel bos en heide om te wandelen!

Bénodet scoort een 8,2 uit 10, op basis van 89 reviews