Beg-Meil

Reviews over Beg-Meil

de omgeving is prachtig

Roland,
    24-8-2014

In het dorpje is niet veel te doen. De camping ligt ongeveer 5km van het plaatsje. Het is aan te raden met de auto meerdere stadjes aan te doen, de omgeving is er erg mooi. Het strand bij de camping is best verlaten, mede omdat er bij vloet geen zandstrand meer over is. Een dorpje verder op (benodet) heeft wel een erg mooi zandstrand en ligt op 8km van de camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi schattig plaatsje

Bouwmeester,
    25-8-2008

Mooi platsje klein maar heel mooi vond ik ook het schattige haventje. De plaats Fousenant grenst eraan is ook leuk , vooral de markt was erg uitgebereid en frans gezellig!! Je moet het alleen qua weer treffen, het is daar behoorlijk grillig net zoals nederland! Maar het is er wel heel mooi en het eten heerlijk als je van vis en andere Fransen gerechten houd!!!

Gereisd familie in juli 2008
Beg-Meil scoort een 9,6 uit 10, op basis van 13 reviews