We hebben een aantal aanbieders voor Ambon voor je op een rij gezet:

Reviews over Ambon

Heel fijne camping! Het

MH,
    1-8-2018

Algemene indruk: 8/ Kwaliteit Sanitair: 7/ Hygiëne sanitair: 8/ Ontvangst: 8/ Faciliteiten: 8/ Comfort: 8/ Leiding van camping: 8/ Animatie/Activiteiten: 7/ Omgeving: 8/ Prijs/Kwaliteit: 8/

Algemene beoordeling

Ruime plaatsen, zwembad en dichtbij stranden

Dat weinig Nederlanders deze camping hebben ontdekt

-Gezellige camping - Groene camping - Ruime kampeerplekken, afgescheiden met haagjes -Geschikt voor tenten caravans en campers - Mooi overdekt zwembad + buitenbad met glijbanen - Kleine speelhal met biljart, tafelvoetbal e.d. Pingpongtafel, - Opblaasbare survivalbaan voor kids - Naast de camping een natuurgebied met visvijver en nette picknicktafels - Stranden op max 5 min rijden - Supermarkten op max 5 minuten rijden - In Ambon een pizzaria en creperie - Veel te zien in omgeving (Vannes, Auray, Carnac, kust, etc.)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke camping met goede voorzieningen.

Fam. van Groningen,
    9-8-2016

Mooie nieuwe stacaravan op een goed onderhouden camping. Leuke ontvangst, prima overdekt zwembad, goede kantine. Meerdere supermarkten op korte afstand van de camping. Mooie uitvalsbasis om het prachtige schiereiland Rhuys te ontdekken. Kortom: een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Ambon scoort een 7,1 uit 10, op basis van 16 reviews