Sorteren

Reviews over Vandenesse-en-Auxois (Cote d'Or)

Sweet home au top original propre confortable bien sympa

DAMIEN
    27-9-2018

Sweet home au top original propre confortable bien disposé terrasse sympa pas de vis à vis

Heerlijke vakantie gehad

Alex
    22-8-2018

We hebben met 2 kleine kinderen 3 weken een heerlijke vakantie beleefd! Prachtige omgeving, erg leuke en kindvriendelijke camping, heerlijk gespeeld in de verschillende zwembaden en op het strand en in het meer. Twee keer gegeten in het restaurant en twee keer pizza afgehaald, erg goed bevallen. Al met al een super fijne vakantie.

Très belle région, camping agréable au bord du lac , les

BEATRICE
    21-8-2018

Très belle région, camping agréable au bord du lac , les employés au top,nous reviendrons vous voir

We hebben een fijne tijd gehad tijdens ons verblijf op de

KEES
    21-8-2018

We hebben een fijne tijd gehad tijdens ons verblijf op de camping. Wat wel vervelend was dat ons zoontje door de houten vloer in het zwembad meerdere splinters heeft opgelopen.

Le mobilhome mériterait un coup de neuf! : vasque cassée

AMÉLIE
    20-8-2018

Le mobilhome mériterait un coup de neuf! : vasque cassée menacant tres sérieusement de tomber, lino tâché, peinture au mur qui tombe...

Vandenesse-en-Auxois (Cote d'Or) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 31 reviews