Sorteren

Reviews over St. Prix en Morvan

Topplek

André Klooster
    21-9-2018

Een week verbleven in een van de 4 luxe lodgetenten. In een woord heerlijk. Wassen en douchen doe je in het sanitair voor gemeenschappelijk gebruik maar de rest is aanwezig in de tent. Koelkast, kooktoestel en kookgerei, licht, klamboe bij het bed. Luxe kamperen dus. En een ruim en prachtig overdekt houten terras met een meer dan prachtig uitzicht. Feest om daar 's-ochtends wakker te worden en te ontbijten. Veel kleine kinderen maar de tenten/huisjes staan zodanig ruim uit elkaar dat dat geen problemen geeft. Voor boodschappen, uit eten, afleiding en vermaak moet je een paar kilometers rijden. Alles is verder goed verzorgd, schoon en in orde. Vriendelijke, aardige beheerders. Een topplek.

Geweldige plek!

Iris
    19-9-2018

Een prachtig kleinschalig park met sfeervol ingerichte huisjes en lodgetenten. De eigenaren Nancy en Arjen hebben met veel zorg en liefde het park stukje bij beetje opgebouwd en er is op het park duidelijk te zien dat er veel aandacht aan is besteed. Iedere ochtend en avond mochten alle kinderen helpen bij het voeren van de diertjes op het park. Onze kinderen waren iedere dag druk met spelen in de speeltuin of vermaakten zich bij de diertjes. Heerlijk, want zo heb je zelf ook een ontspannen vakantie!

Het opzetzwembad is ideaal voor kleine kinderen. Groot genoeg voor een heerlijk verfrissende duik en ook veilig, omdat de kleintjes niet zonder toezicht in het zwembad kunnen komen.

Wij verbleven in Gite Tarin die aan de rand van het parkje staat. Met schitterend uitzicht over het dal en op zo’n 50 meter afstand van het bos, waarin je heerlijk kunt wandelen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden het parkje aan iedereen aan!

Ellen Lokven
    9-9-2018

Onderweg naar huis vroegen mijn man en ik ons af waarom ze geen 10 zouden krijgen. We konden niets bedenken. Wat een bewonderenswaardig bedrijf hebben Nancy en Arjen opgebouwd. Heerlijk vertoeven op een prachtig terrein in een net zo'n prachtige omgeving. Onze kinderen (1 & 3) hebben zich geweldig vermaakt met het speelgoeld, de speeltuin en natuurlijk alle dieren. Ook mama heeft een paar prachtige ritten gemaakt op de superbrave paarden. En papa heeft genoten van een massage op woensdag. Maak ook absoluut gebruik van de heerlijke gerechten die Nancy kookt! We kunnen nog wel even doorgaan, maar ga het zeker zelf ervaren! 10+

Heerlijk!

Irene
    6-9-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in het paradijsje van Arjen en Nancy. Ondanks dat ze niet op het terrein wonen voel je hun betrokkenheid bij de gasten.

Wij verbleven in een van de prachtig verzorgde safaritenten en de kinderen hebben eindeloos gespeeld met de andere kinderen. De paarden, Puck de pony en alle andere dieren waren voor ons de bonus van deze vakantie. Wat worden ze goed verzorgd. Onze dochter (5) heeft haar hart op kunnen halen met het borstelen van Puck.

Nancy maakt heerlijke maaltijden en hoe fijn als je niet hoeft te koken, maar ook het terrein niet af hoeft!

Super vakantie!

Geertje, Breda
    19-7-2018

Fantastisch uitzicht, mooi landgoed, kleinschalig, perfect voor jonge kinderen, mooie schone huisjes en tenten.

St. Prix en Morvan scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews