Camping et Gîtes Des Bains

Camping et Gîtes Des Bains
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor et Gîtes Des Bains voor je op een rij gezet:

93 reviews over Camping et Gîtes Des Bains in het Nederlands

Prima camping in de Morvan !

Fam. Henderiks,
5-9-2018

Camping gites des Bains is een fraaie camping aan de zuidkant van de Morvan.

De ongedwongen sfeer is hier wel het meest opvallende. Eigenaar spreekt ook uitstekend Engels wat voor ons wel makkelijk was. Plekken zijn ruim met voldoende privacy. Sanitair kan wel een modernisering gebruiken maar ach het blijft kamperen toch! Er is een klein terras met een kleine kaart. Naam restaurant mag het niet hebben maar ze doen hun stinkende best. Vaak zijn er dag specials waar je voor kan reserveren. (verse pizza, kip, BBQ enz.) De eigenaresse vliegt van de keuken naar het terras en is een op en top gastvrouw. Er is een klein zwembad op de camping waar je lekker in kunt afkoelen. Verwacht niet veel luxe want het is allemaal wat gedateerd. De inzet van de eigenaren maakt veel goed. We gingen 1 dag eerder weg en kregen zelfs tot onze verbazing keurig geld terug!!!

Kortom hou je van een ongedwongen sfeer en basic kamperen dan zit je hier prima!!!

Huurtent zeer matig

Rk,
27-8-2018

Camping les bains is een rustige, vriendelijke camping.

Het terrein is keurig onderhouden.

Van de twee toiletgebouwen is er één prima , goed schoon en nieuw. Wij liepen er graag een stukje verder voor. Het grootste toiletgebouw is namelijk zeer oud/vervallen en aan vervanging toe, dit kan echt niet meer en het stonk er enorm.

Voor kinderen is er veel te spelen, groot speelveld, speeltuintjes, trampolines (in goede staat) en een klein, wat verouderd zwembad met glijbaantje.

Wij verbleven hier 2 nachten in een huurtentje. De 5-persoons tent op zich was klein maar prima. De inrichting onvoldoende: 1 smerig 2 persoonsmatras en een veldbedje (3 slaapplaatsen voor 5personen?), een weggeroeste koelkast en een viezig teiltje met oude borden bekers en één pan. Kooktoestelletje wel goed. Gelukkig hadden wij verder zelf alles bij ons.

Horeca geen gebruik van gemaakt. Ligging leuk voor verkennen van de Morvan.

Adrienne Jansen,
16-8-2018

Het was echt een super vakantie, jammer dat er op de camping niet erg veel keus was van de kaart en niks in het Engels. De eigenaar sprak goed Engels dus goede communicatie was er wel. Erg lekkere ontbijt die je kon bestellen. S'avonds een drankje bij het barretje was ook mogelijk. Gezellige activiteiten voor jong en oud alleen er niet echt animatie voor kinderen dus geen aanrader als je hier echt voor gaat.

Gezellige, mooie camping

Annelies,
24-10-2017

Mooie, parkachtige camping. Grote plekken met hagen omzoomd.

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Sanitair schoon, maar erg oud.

Wordt wel gewerkt aan vernieuwingen.

Prachtige streek. Prima internet.

Eigenaresse kookt Filipijns en maakt ook heerlijke, verse pizza's .

Kamperen in de Morvan

Koen DAAMEN,
29-8-2017

geweldige camping, maar heeft wel een beetje modernisering nodig

Fantastische camping

Marita MENTEN,
20-8-2017

Aardige eigenaars van de camping en zeer behulpzaam.

Aanbeveling waard

Gezin uit G,
20-8-2017

Fijne rustige camping voor een schappelijke prijs, ruime plekken met veel schaduw. Sanitair kan een opknapbeurt gebruiken maar ze doen wel een best om het netjes te houden.

Prima

Mve,
7-8-2017

Ruime camping plekken,veel schaduw en groen, lekker zwembad en prima service van de eigenaar. Prachtige omgeving waar niet zo heel veel te doen is.

Twee weken uitstekend vakantie gevierd op Camping & Gites Des Bains met onze 2 dochters van 8 en 10 jaar oud. In eerste instantie waren we bang of er wel genoeg vermaak zou zijn in dit prachtige gebied. Dit is heel erg meegevallen! De zeer vriendelijke en goed Engelssprekende campingleiding doet er alles aan om het verblijf voor jong en oud prettig te laten verlopen. Animatie voor de kinderen, bbq-en pizza avonden, vers brood in de ochtend en daarnaast een fantastisch zwembad met leuke glijbaan!

We verbleven in 1 van de 4 mobile homes. Zeer netjes schoongemaakt en met veel ruimte er om heen. Dit zie je wel eens anders. Verder is het een rustige camping in een zeer mooie groene omgeving. We komen graag een keer terug!

Wandelen

Tejo SCHLEPERS,
5-8-2017

We hebben vanaf de camping heerlijk gewandeld in het Nationaal Park du Morvan. Het was nooit ver rijden naar de start van de wandeling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping et Gîtes Des Bains in St. Honoré-les-Bains (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping et Gîtes Des Bains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.