Camping et Gîtes Des Bains

FrankrijkBourgogneSt. Honoré-les-Bains (Nievre)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping et Gîtes Des Bains voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 176 reviews
+67/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 176 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

179 Reviews over et Gîtes Des Bains

• 9Lucas14-09-2021

Grote groene camping met mooie ruime plaatsen

Large green campsite with beautiful spacious pitches. Very friendly staff. The sanitary facilities are fine. Nice pool and nice terrace. We were there towards the end of the season so it was quiet, there were no children. Although the campsite is near a road it is quiet. The only thing that bothered us was the bright lighting on the property at night. But that wouldn't stop us from going to this campsite again. The environment is beautiful. Nearest supermarket ± 10 minutes away by car (there is one in the village but it is very basic).

• 9Mieke Bekkema09-08-2020

Super camping

Superfijne camping waar je tot rust komt. Eigenaren zijn supervriendelijk en spreken heel goed Engels. In het hoogseizoen is er animatie aanwezig en 1x per week een gezellige BBQ! Op de camping is er voor klein en groot een zwembad aanwezig. De staanplaatsen zijn mooi groot. De mobile homes zijn niet groot maar prima te doen, je leeft toch buiten. Ideale camping om door te reizen maar zeker ook om je vakantie te vieren! Wij komen hier zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Marko Bekkema09-08-2020

Geweldige camping

Super aardige en goedsprekend Engels, de kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad.

• 7Mascha25-08-2019

Prima camping in rustige omgeving

Kleine week op deze camping verbleven. Camping met ruime plekken, ligt in een rustige omgeving. Voor ons met kleine kinderen was er niet erg veel te doen in de omgeving. Prima zwembad, klein peuterbad en glijbaan. Sanitair is wat gedateerd, maar altijd schoon. Leuk beekje stroomt over de camping waar de kindjes wat konden vissen met een schepnetje. Paar keer in de week wat animatie en ook in de avonden werd af en toe wat georganiseerd. Aardige, behulpzame eigenaar!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8GGH29-07-2019

Kinderen hebben direct vriendjes

Wij zaten in een huisje. Met twee kinderen van 9 en 10. Die hebben we bijna niet gezien. Er zijn genoeg andere Nederlandse kinderen om mee te spelen, te zwemmen, of trampoline te springen. De huisjes staan in een kring om twee grote grasvelden waar iedere avond de kinderen samenkomen. We zijn nu twee jaar geweest en afgelopen jaar was er veel verbeterd. Veel verfwerk gaf een frissere uitstraling. De camping en de huisjes zijn eigenlijk nooit vol, dus als last minute is het ook fijn om hier naar uit te wijken. Huisjes zijn eenvoudig, met twee elektrische platen om op te koken. Twee slaapkamers, 1 met stapelbed en 1 met tweepersoonsbed. De luiken zorgen ervoor dat ze koel blijven en dat je kinderen uitslapen :-) We waren veel aan het zwembad te vinden, met ligbedden en parasols waarvan er eigenlijk altijd wel eentje vrij was.

• 7Eetgelegenheden
  • 9D.Keppel22-07-2019

Heerlijke Camping met zeer toegewijde eigenaren.

Wij waren hier in augustus 2018 en opnieuw in juli 2019. Prachtige camping met gevarieerd groen en veel ruime plaatsen gescheiden door mooie hagen. Naar keuze plaatsen met veel zon of juist wat meer schaduw. Campingeigenaar en zijn echtgenote zijn zeer toegewijd, vriendelijk, behulpzaam, gastvrij en hebben een fijn gevoel voor humor. Wij zijn hier graag en komen ook graag nog eens terug. Ik schrijf zelden reviews maar maak hier van harte een uitzondering.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Carel Bullens05-07-2019

Hele fijne camping met goede voorzieningen

Goed uitgeruste camping met héél vriendelijke eigenaar. Beheerder spreekt goed engels en is zeer behulpzaam. Echtgenote kookt heerlijk en af en toe voor alle campinggasten die inschrijven voor het diner. De plaatsen zijn ruim en god voorzien van grote bomen (schaduw). Er is een mooi zwembad, petanquebaan en er zijn speelgelegenheden voor kinderen . De sanitaire voorzieningen zijn erg goed (een beetje gedateerd maar schoon, ruim en heel goed functionerend~) Veel gasten in het voorseizoen blijken daar t komen voor het ernaast gelegen thermen. Dat betekent dat in het voorseizoen de camping erg rustig is.

• 8Jansen26-06-2019

Prima

Rustige natuurcamping met goede plaatsen, waarbij je zon/ schaduwplaatsen kunt kiezen. Eetmogelijkheden op de camping en in de buurt. Sanitair voldoende. Hou je van vogels: hop, gekraagde roodstaart en zwartkop gespot. Veel wandelmogelijkheden in de buurt. St. Honore les Bains is helaas vergane glorie.

• 7Irene071121-06-2019

Twijfel geval

We hebben 2 nachten op deze ruime camping gestaan. We werden vriendelijk ontvangen door een Filipijnse dame en na het inchecken mochten we een geschikt plekje zoeken. Er was plek zat, maar deze waren nog niet gereed voor gasten. Het gras stond vrij hoog en de heggen waren ze nog aan het snoeien. Dat deden ze met een motor heggenschaar. Ze waren daar de hele dag mee bezig, dus veel lawaai. Hoewel het sanitair zeer gedateerd is, wordt het goed schoon gehouden. Er is ook een zwembad, waar we geen gebruik van hebben gemaakt. We waren hier maar 2 nachten. We weten eerlijk gezegd niet of deze camping wel of niet een aanrader is. De verwende kampeerder (zeker op het gebied van sanitair) raad ik deze camping af. Neem je het niet zo nauw, de plaatsen zijn ruim, er zijn 2 speelweides, dan is er verders niks mis met deze camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Carel Bullens20-06-2019

Fijne camping, ruime plaatsen, gedateerd maar goed sanitair (heerlijke douches) en vooral een leuk (ook engelssprekend) stel beheerders. Heerlijk gegeten en elke dag lekker vers brood... Ik kan deze camping zeker aanbevelen!!!

Camping et Gîtes Des Bains info

Facilities