Reviews over St. Honoré-les-Bains (Nievre)

Prima camping in de Morvan !

Fam. Henderiks
    5-9-2018

Camping gites des Bains is een fraaie camping aan de zuidkant van de Morvan.

De ongedwongen sfeer is hier wel het meest opvallende. Eigenaar spreekt ook uitstekend Engels wat voor ons wel makkelijk was. Plekken zijn ruim met voldoende privacy. Sanitair kan wel een modernisering gebruiken maar ach het blijft kamperen toch! Er is een klein terras met een kleine kaart. Naam restaurant mag het niet hebben maar ze doen hun stinkende best. Vaak zijn er dag specials waar je voor kan reserveren. (verse pizza, kip, BBQ enz.) De eigenaresse vliegt van de keuken naar het terras en is een op en top gastvrouw. Er is een klein zwembad op de camping waar je lekker in kunt afkoelen. Verwacht niet veel luxe want het is allemaal wat gedateerd. De inzet van de eigenaren maakt veel goed. We gingen 1 dag eerder weg en kregen zelfs tot onze verbazing keurig geld terug!!!

Kortom hou je van een ongedwongen sfeer en basic kamperen dan zit je hier prima!!!

Huurtent zeer matig

Rk
    27-8-2018

Camping les bains is een rustige, vriendelijke camping.

Het terrein is keurig onderhouden.

Van de twee toiletgebouwen is er één prima , goed schoon en nieuw. Wij liepen er graag een stukje verder voor. Het grootste toiletgebouw is namelijk zeer oud/vervallen en aan vervanging toe, dit kan echt niet meer en het stonk er enorm.

Voor kinderen is er veel te spelen, groot speelveld, speeltuintjes, trampolines (in goede staat) en een klein, wat verouderd zwembad met glijbaantje.

Wij verbleven hier 2 nachten in een huurtentje. De 5-persoons tent op zich was klein maar prima. De inrichting onvoldoende: 1 smerig 2 persoonsmatras en een veldbedje (3 slaapplaatsen voor 5personen?), een weggeroeste koelkast en een viezig teiltje met oude borden bekers en één pan. Kooktoestelletje wel goed. Gelukkig hadden wij verder zelf alles bij ons.

Horeca geen gebruik van gemaakt. Ligging leuk voor verkennen van de Morvan.

Adrienne Jansen
    16-8-2018

Het was echt een super vakantie, jammer dat er op de camping niet erg veel keus was van de kaart en niks in het Engels. De eigenaar sprak goed Engels dus goede communicatie was er wel. Erg lekkere ontbijt die je kon bestellen. S'avonds een drankje bij het barretje was ook mogelijk. Gezellige activiteiten voor jong en oud alleen er niet echt animatie voor kinderen dus geen aanrader als je hier echt voor gaat.

Gezellige, mooie camping

Annelies
    24-10-2017

Mooie, parkachtige camping. Grote plekken met hagen omzoomd.

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Sanitair schoon, maar erg oud.

Wordt wel gewerkt aan vernieuwingen.

Prachtige streek. Prima internet.

Eigenaresse kookt Filipijns en maakt ook heerlijke, verse pizza's .

Kamperen in de Morvan

Koen DAAMEN
    29-8-2017

geweldige camping, maar heeft wel een beetje modernisering nodig

St. Honoré-les-Bains (Nievre) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 52 reviews