Reviews over Santenay (Cote d Or)

Prima camping in een mooie Fietsomgeving

Fam. Van Gool,
    24-9-2018

Ligging geweldig voor het fietsen, door de wijnvelden en langs het Canal

Ook Mooie ruime plekken met op het achterste veld mooi uitzicht op de wijnvelden.

Douches waren lekker warm, viel ons erg mee.

Sanitair werd elke dag schoongemaakt, keurig.

Keurige ontvangst, mochten zelf een plek uitkiezen. Niets op aan te merken.

Hier komen we zeker nog een keer

Mooi gelegen camping

Molenaar,
    10-9-2017

De camping ligt heel mooi tussen de wijngaarden en is lekker rustig. In de omgeving kan je leuk fietsen en wandelen. De domper kwam toen we thuiskwamen. We ontvingen een e-mail dat we de stacaravan niet netjes hadden achtergelaten en dat er daarom EUR 100 zou worden afgeschreven van onze rekening. We hadden de stacaravan echter wel netjes achtergelaten, dus begrepen niets van deze mail.

Centrale startplek voor fantastische fietstochten

Dewinter r,
    15-8-2017

Aangename camping met diverse kampeerplekken. Vriendelijk onthaal en alles wordt regelmatig gepoetst. Fantastische uitvalbasis voor mooie fietstochten !!

Rustige camping

hvdvoorde,
    6-7-2016

Rustige camping, ruime plaatsen, vriendelijke receptie, eenvoudig goed onderhouden sanitair, afwaswater lauw, douches lauw, wifi weliswaar duur maar wel goed en snel, zwembad voltarief geen reductie voor kampeerders.

Fijne tijd gehad!

t-men,
    7-9-2015

Vanaf het achterste veld heb je mooi uitzicht op de wijnvelden. Hier zijn vooral plekken voor tenten zonder elektriciteit. Hier waait het harder dan op de rest van de camping en er is weinig schaduw. Op andere veldjes op de camping is meer beschutting. De plekken zijn ruim, wij hadden plek zat voor vouwwagen, twee tentjes en de auto. De camping trekt veel Nederlanders en ondanks dat de camping niet zo dichtbij de snelweg ligt staan er veel gasten op doorreis. Het gemeentezwembad ligt naast de camping, hier is het nooit zo druk. Het sanitair is basic maar goed schoon en de faciliteiten zijn prima. Lastig was dat er soms alleen warm water uit de kranen kwam en soms juist helemaal geen warm water. De omgeving is heel relax, de uitgestrekte wijnvelden zijn prachtig en de omgeving is fijn voor wandelingen en fietstochten. Daarnaast zijn steden als Beaune en Dijon leuk om te bezoeken. In Beaune zijn ook meerdere grote hypermarche's en dergelijke. Het personeel is vriendelijk en werkt hard.

Santenay (Cote d Or) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 14 reviews