Sorteren

Reviews over Santenay (Cote d Or)

Weinig te beleven

Peter
    18-4-2018
    Er is bijna niets te doen, een bakker en een kleine supermarkt. Voor de liefhebber is er wel een casino. Vanuit het plaatsje zijn er leuke fietstochten te ondernemen.

Top plaatsje met prachtige bloemen entree

Vink
    12-7-2015

We hebben heerlijk en gezellig gegeten op het leuke dorpsplein met fontein .

In het dorp zijn allelei winkels b.v. fantastische bakker en slager en een weekmarkt.

Tiptop wijndorp

hk
    23-9-2014
    Santenay doet z'n best om een picobello visitekaartje af te geven. Dat begint al als je het dorp vanaf de doorgaande weg in komt rijden, over de brug, met de prachtige bloemen. Altijd weer een feest om zo binnen te komen. Een piepklein dorpscentrum met wat terrasjes aan een plein met een mooie fontein. Alles ziet er even keurig verzorgd uit. Op de hoek van het plein zit een wijnwinkeltje waar ze fantastische wijnen verkopen. Want om de wijnen is de streek (Côte-d'Or) beroemd. Het dorp ligt geheel ingebed in de wijnvelden en het wemelt er van de châteaux. Heerlijk om even de sfeer op te snuiven en te onthaasten, een hapje te eten verderop langs het kanaal, of te fietsen langs de voie verte.
Santenay (Cote d Or) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews