Reviews over Saint-Didier-sur-Arroux

Een superplek bij super fijne mensen!!

Jan,
    1-9-2018

Le Moulin is een prachtig mooi tot Gite verbouwde watermolen. Heel smaakvol gedaan en van alle gemakken voorzien, zodat je nooit mis grijpt. Le Moulin de Chevannes bestaat uit 2 Gites, een aantal Chambres d'hotes en 6 kampeerplaatsen. Wij hebben een week gelogeerd in Gite Le Moulin en dat is ons zeer goed bevallen. Een prachtige en rustige omgeving waar je heerlijk kan wandelen (vanaf het terrein) en tot rust kan komen. De eigenaren Marcel en Ineke zorgen ervoor dat je een heerlijke tijd beleefd en de Table d'hote is een echte aanrader: Ineke kookt heerlijk en het is bere gezellig aan tafel!!

Voor herhaling vatbaar!!

Gemoedelijk en knus

Familie van Mensvoort,
    5-8-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Harrie en Liesbeth. We raden het iedereen aan en willen zeker nog een keer terugkomen! De camping is overzichtelijk en op de ruime plekken heb je een mooi uitzicht over het landschap. Alles is met veel liefde en gevoel voor de plek gemaakt. het sanitair is schoon en modern (pas vernieuwd). Er is een ongedwongen sfeer en voor de kinderen is er van alles te doen. Alhoewel het merendeel van de kinderen tussen de 3 en 9 jaar is, hebben onze kinderen van 9 en 11 zich prima vermaakt: lekker zwemmen in het zwembad, marshmallows roosteren, paardrijden in de omgeving, knutselen, disco, in de kikkerpoel spelen, voetballen, op de hooizolder rondhangen. Onze jongste van 1 jaar kon fijn over de camping lopen. Het was dit jaar erg warm (zoals in heel Europa). Jammer dat de bomen nog niet volgroeid zijn waardoor we natuurlijke schaduwplekken misten. Gelukkig koelde het nachts wel goed af.

Ontspannen in een mooie omgeving met kleine kids!

Hanneke en Ward,
    21-7-2018

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en volkomen vrij. Kippen (en de poes) scharrelen rond. Fijn overzichtelijk speelveld. Vooral voor jonge kinderen een enorme aanrader! Paardje rijden van de wei naar de camping was heel leuk voor de kinderen. Ongedwongens sfeer waar veel kan maar niks moet.

Heerlijk huis op een prachtig plekje!

Janneke,
    8-2-2018

Moulin des Chevannes is een kleine camping met grote plekken, dus als je voor rust en ruimte gaat zit je hier goed! Met zon en schaduw, langs een klein riviertje (met zwaaitouw). Langs het riviertje staan ligbanken.

Gîte 'le moulin' is super! Binnen is het heerlijk koel als het buiten warm is. Het huis is ingericht met veel antieke meubels en overal zijn overblijfselen van de oude molen bewaard gebleven, wat zorgt voor een fijne sfeer.

Aangrenzend een groot terras met ligstoelen en een tafel met parasol. Vanaf het terras loop je via een trap de camping op zodat de kinderen makkelijk vriendjes maken.

Marcel en Ineke, de eigenaren, staan altijd klaar als je ze nodig hebt.

De directe omgeving is niet echt toeristisch. Voor uitstapjes heb je de auto nodig, maar dan is er ook genoeg te doen!

Een aanrader voor iedereen die van kleine campings en mooie plekjes in de natuur houdt!

Vakantie optima forma

Roel,
    24-7-2017

Heerlijk groots opgezet, alles in lekker tempo en ongedwongen. Leuke kinderactiviteiten. 2x per week kun je mee eten, je kunt frietjes bestellen en/of pizza's vers gemaakt.

Dierenactiviteiten, kampvuur voor kindjes een walhalla!

Super gemoedelijk en relaxed....