Reviews over Ouroux en Morvan / Montpensy

Geweldig!!

Leon en Ilona Bouman,
    23-9-2018

Hele vriendelijke mensen. Heel mooi romantisch huisje. Alles netjes. Leuke visvijver. Prachtige omgeving. Alles naar wens en helemaal tot rust gekomen.

Fantastische omgeving en huis, genieten!

Eus en Noortje,
    27-7-2018

Dit is een fantastische plek om rustig van te genieten: luieren onder de boom, zwemmen in de meren, mooie uitzichten, heerlijke terrasjes en een heel praktisch en gezellig ingericht huis!

Een sfeervol plekje!

Evelyne Kurpershoek,
    18-7-2018

Wij hebben hier een heerlijke week gehad! Het huis heeft een fabelachtig mooi uitzicht zonder inkijk van buren.Vrij van verkeer of vliegtuigen.

Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien.Er is een prima bed en alles is schoon.Je kunt zo vanaf het huis prachtige wandelingen maken o.a in de bossen.In de omgeving is ook voldoende te zien.Het ligt in de buurt van verschillende meren waar het nog niet toeristisch is.De tijd lijkt hier te hebben stilgestaan! Leuke dorpjes waar je lekker kunt eten en leuke marktjes kunt bezoeken.Kortom een echt Frans verblijf!

Toppie t

Sjak en Liek,
    1-7-2018

Prachtige accomodatie met een super gave grote tuin. Waar je veel privé hebt

Het huis, schuur en zelfs kelder waar je veel spullen tot je beschikking hebt, om het verblijf eeg aangenaam te maken.

heerlijk

mestdagh sabine,
    22-10-2017

we hadden voor de 2de maal een fantastishe vakantie bij jullie;we zullen er zeker een derde maal van maken,die rust hebben we nog nergens elders in frankrijk gevonden als bij jullie.zowel voor ons als onze 18 jarige zoon als voor onze labrador.we kijken weeral uit naar de zomervakantie 2018

Ouroux en Morvan / Montpensy scoort een 8,1 uit 10, op basis van 33 reviews