La Celle en Morvan

Reviews over La Celle en Morvan

Prima camping. Lieve eigenaars, veel informatie.

John en Marijke,
    14-7-2017

Zeer vriendelijke eigenaars. Pien en Perry geven veel informatie over de omgeving.

Grote plaatsen en schoon sanitair.

Wij zijnhier in juni 9 dagen geweest en hebben het hier prima naar onze zin gehad.

Prima camping.

Groetjes van John n Marijke Ettema

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige plaats met voldoende mogelijkheden

eugene,
    1-6-2014

Prima uitvalsplaats voor een aktieve, culturele of ultieme rust vakantie.

Autun op 15 km biedet voldoende vertier en cultuur, fietsen, wandelen in de directe omgeving ! Golf (9 holes) in Autun waar iedere speler van harte welkom is. La Celle is dromerig plaatsje met camping les deux rivieres !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Piepklein plaatsje!

Fam Noij,
    23-7-2013

Een leuk lief klein plaatsje waar de camping aan de rand van ligt. De rozentuin bij het gemeentehuis (la mairie) is leuk om eens door heen te dwalen. Het dorpje zelf is verder niet heel groot maar het buitengebied is heerlijk om te kunnen wandelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Morvan een oase van rust en natuur.

John,
    13-7-2013

De Morvan is schitterend heuvel landschap met een diversiteit aan natuur en cultuur. Dit allemaal op een kleine dag afstand.

Wandelen en fietsen zijn de termen..... Maar ook de gezellige kleine plaatsjes aan de meren in het gebied, vergeet ook niet een bezoek aan Autun..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

prachtig

M.v.d.Pavert,
    24-7-2009

De omgeving van Celle en Morvan ís de natuur in zijn zuiverste vorm.

En als je van oude geschiedenis houdt of van de verhalen van Asterix en Obelisk moet je b.v. de opgravingen op de Mont Beuvray (ong. 5 KM.) maar eens bezoeken. Op de top van deze berg bevond zich Bibracte, een Gallische vestingstad (oppidum). Op de flanken van de berg is sinds 1996 een museum voor de Keltische beschaving gevestigd.

Autun (ong. 10 KM.) (in de oudheid Augustodunum genoemd) is ook de moeite van een bezoek waard.

Gereisd anders in juli 2009
La Celle en Morvan scoort een 9,1 uit 10, op basis van 28 reviews