Reviews over La Celle en Morvan

Les deux rivieres met de franse slag, geweldig!

Fam de Haan,
    4-9-2018

Hebben hier 2 keer eerder gestaan en nu voor de 3e keer een geweldige vakantie gehad. De nieuwe eigenaren doen erg hun best en zijn zeer behulpzaam, ze gaven zelfs aan nederlands te willen leren om hun gasten beter te woord kunnen staan. Aangezien de camping helemaal was volgeboekt waren ze een beetje overdonderd. Ze hadden ook geen hulp voor het schoonmaken wat ze wel graag volgende keer willen regelen. Toch was het sanitair erg netjes (niet zo netjes al bij de vorige eigenaren maar dat is ook bijna onmogelijk). Het zal volgend jaar ,moeten blijken of ze met meer tijd om voor te bereiden ook de rest meer bijhouden. Kampvuur etc werd niet georganiseerd maar kon prima door de bezoekers gedaan worden.

Voor ons was dus les deus rivieres met de franse slag zeer geslaagd!

Fijne familiecamping

familie Boots,
    1-9-2018

We hebben genoten op deze fijne camping. Hoewel de aankleding van de camping wat ons betreft wat kaal was (lege bloembakken, geen parasols op terras) is de sfeer super, is er genoeg ruimte om te spelen, zijn er grote plaatsen, is het sanitair schoon (met wc brillen, soms geen papier) en zijn de eigenaren erg vriendelijk. Onze jongens (11 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt met de vele vriendjes, in het zwembad en op het voetbalveld. Er wordt niks georganiseerd maar dat hebben ze niet gemist. In het zwembad is speelgoed (luchtbedje, bal) en shorts toegestaan. Op dinsdag en zaterdag is de frietwagen open (friet, kipnuggets en uienringen) en op donderdag staat de pizzakar op de camping (lekker!). Brood is te bestellen en was prima. De omgeving is prachtig (riviertjes, bos, boerderijen) en veel wandelmogelijkheden vanaf de camping, ook fijn om de hond uit te laten. Wat ons betreft een aanrader!

formidabel

familie nulens,
    13-8-2018

Nieuwe eigenaren moeten hun weg nog wat vinden. Leken wat overbluft. Hebben in de 2 weken absoluut verbeteribgen doorgevoerd. Sanitair werd 4x daags gecontroleerd en gepoetst. Wij hebben 2 heerlijke weken gehad. Campingeigenaren kwamen ook wat meer los. Vragen gericht naar feedback, hoe de vakantie bevalt, de camping etc. Zeker vakantie waard, mooie camping.

Leuke camping, nieuwe eigenaren moet nog 'in'komen

Fam de Jong,
    26-7-2018

In Juli 6 nachten op deze camping gestaan, deels gebaseerd op goede reviews op Zoover. Helaas bleek de camping overgenomen te zijn in het voorjaar en de nieuwe eigenaren doen zeker hun best maar moeten nog veel leren. Je kan goed zien dat dit een erg verzorgde camping geweest is maar nu achteruit gaat;

-Kampeerplekken zijn erg groot alleen doordat de heggen niet gesnoeid worden is er aan beide kanten 50 cm minder ruimte beschikbaar.

-Dode planten in de plantenbakken.

-Zwembad wordt goed schoongehouden maar een onderhoudsbeurt is ook nodig.

-Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt, het 2e gedeelte van ons verblijf waren alle plekken bezet (45-50 plekken) en dan is 1 toilet/douche gebouw en 1 bijgebouwtje met 2 toiletten en een urinoir te weinig en snel vervuild.

Erg jammer, dit was ook een veel gehoord commentaar van de gezinnen die hier al 3 tot 4 jaar achter elkaar stonden.

Wel een ideale camping voor kleine kinderen.

Uitzicht is mooi.

Pim,
    12-7-2018

Camping is dit jaar overgenomen. Moet zich bewijzen. Lege bloembakken of met dode planten erin. Brandnetels op terras. Geen boten race, geen slackline etc. Dus reviews van 2017 zijn niet van toepassing.

La Celle en Morvan scoort een 9,2 uit 10, op basis van 28 reviews