Reviews over Gigny-sur-Saône

Een camping om zeker naar terug te gaan!

Anomiem,
    14-8-2018

Fantastische camping met zeer ruime plekken.De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. Leuk zwembad met 3 zwembaden waarvan 1 binnenbad. Alles netjes en schoon. Ook een keertje gegeten in het chateau wat er goed was en betaalbaar.

kortom een camping om op terug te komen.

Heerlijk genieten

Familie Beks,
    13-8-2018

Een heerlijke camping. Schoon sanitair, ruime plaatsen, fijn zwembad en na 22.00 uur gewoon stil. Heerlijk!!! Echte aanrafer

Top camping om ook langer te blijven.

Jeroen Landkroon,
    11-8-2018

Top camping waar je zeker wat langer moet blijven. Het wordt veelal gebruikt als doorreiscamping, maar je kan hier prima meerdere weken verblijven. Wel met kinderen tot maximaal 12 jaar. De eigenaar heeft ons, tijdens de zoektocht van onze oudste, werelds geholpen! Receptie uitstekend, helpen je goed verder en spreken uitstekend Engels en Nederlands. Zwembad is heerlijk. Nadeel is wel de ruwe stenen ondergrond langs het zwembad. De kampeerplekken zijn erg groot en helaas op sommige plekken voorzien van kiezels. Dit maakt het weer ideaal voor de reizigers. Je kan je caravan zo klaar zetten voor vertrek. Aardig uniek vinden wij het grote speelveld midden op de camping met rondom de kampeerplekken. Ideaal om vanuit je luie stoel je kinderen vrij te laten spelen. Het restaurant was erg goed qua eten, echter de bediening was wat onbeleefd. Je voelde je haast bezwaard om wat te vragen. Het sanitair is top. Erg goed schoongemaakt

Geweldige camping met een dissonant.

Frank van der Geld,
    20-7-2018

Fantastische camping, goede voorzieningen, mooi restaurant. Enkel de Nederlandse meneer achter de balie is een verschrikkelijke man. Wil enkel zijn gelijk halen ten koste van de gasten.

Perfecte doorreiscamping

Tanja Rees,
    16-7-2018

Deze camping als doorreiscamping gedaan op de heenweg. Wij werden verrast door de erg vriendelijke receptiemedewerkers en de prachtige camping. Mooie grote plekken. Restaurant is echt heel erg goed. Voor herhaling vatbaar, alleen voor ons niet voor een langere periode, omdat we al wat oudere kinderen hebben. Daar is deze camping niet zo geschikt voor. Dan is het zwembad te saai. Maar voor gezinnen met jongere kinderen perfect.

Gigny-sur-Saône scoort een 7,3 uit 10, op basis van 17 reviews