Reviews over Fours (Nièvre)

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Jan,
    17-9-2018

Dit was één van de mooiste, leukste en meest geweldige plek waar wij hebben overnacht. Prachtig oud huis, nog authentiek. Een zeer comfortabele kamer, ruim en je waant je nog een beetje in het jaar 1776 toen het huis werd gebouwd. Maar wel voorzien van een moderne badkamer en apart toilet.

De gastvrijheid is als super ervaren. Wat zijn wij verwend door de eigenaren Evert Jan en Therese.

Heerlijk gegeten. Evert Jan is een kunstenaar in de keuken. Ook het ontbijt is van grote klasse.

Verder een heerlijk zwembad in de tuin en alle rust die je je maar kunt wensen.

Erg mooie stadjes in de omgeving. Autun en Nevers zijn zeker een bezoek waard.

Wij hebben een topweek gehad.

Comme Dieu en France

Ed,
    16-9-2018

Ik kan beter zeggen wat niet goed was, want ben ben ik meteen klaar!

Heeeeerlijk wat hebben wij weer genoten. Hier is het echt genieten comme Dieu en France.

Ik hoop alleen dat voor het nieuwe seizoen het meer weer vol raakt met water, maar daar kan de vriendelijke en zorgzame eigenaar niets aan doen.

Dank voor het heerlijke verblijf.

Heerlijke camping voor mens en hond

Ed en Madeleine Verweij,
    28-8-2018

Vier jaar geleden hebben we ook op deze camping gestaan en was het verblijf heerlijk, nu nog meer! Wat hebben de eigenaren een werk verzet de afgelopen jaren en wat is het terrein mooi geworden! Prima en schoon sanitair, fijne broodjesservice.

Een klein minpuntje wat wij vier jaar geleden ook al vonden is dat het water in de douche wel wat warmer mag zijn., maar dat is dan is dan ook het enige.

Wederom een heerlijk verblijf gehad op Vue du Lac met onze twee Berners, echt een aanrader!

Mooie camping

Jasper,
    16-8-2018

Leuke en sympathieke camping met vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken.

het kan een mooie plek zijn

Yvette Klinkenberg,
    9-8-2018

pluspunten: ruime plaatsen, kris kras verspreid over glooiend terrein, fijne sfeer onder kampeerders, kindvriendelijk (waardoor het wel een drukte is in het hoogseizoen)

neutraal: er is een diversiteit aan plekken (volle zon/schaduw/halfschaduw), niet veel te doen op <45 autominuten

minpunten: er zijn veel meer dan 55 plaatsen (75 auto's) en dat zorgt voor een overbelast sanitair, warm water wordt 's middags uitgeschakeld om te besparen, wifi werkt niet, receptie/winkel zeer beperkt geopend, we hadden geboekt voor een camping aan een meertje, maar het meertje bleek er niet te zijn dit jaar

Fours (Nièvre) scoort een 5,4 uit 10, op basis van 32 reviews