Fours (Nièvre)

We hebben een aantal aanbieders voor Fours (Nièvre) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fours (Nièvre) voor je op een rij gezet:

Reviews over Fours (Nièvre)

Heerlijke relaxe omgeving

Olaf van Hees,
    4-10-2013

Het plaatsje Fours is een klein dorp, waar je het moet hebben van de natuur. Het uitgaansleven is magertjes en blijft beperkt bij een avondmarktje in de omgeving of een restaurant. De hele avond heerlijk genieten van uitstekend eten en drinken bij Chateau Latour maakte dat Fours een prima plaats was om te vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2013

Een klein dorpje in Nievre

Klaas Bolhuis,
    19-8-2013

In Fours haal je boodschappen en het is het dorp het dichtst bij de camping.

Het is er net zo uitgestorven als overal in deze omgeving. Er is nog wel een bank, een pharmacie, een boulanger, een postkantoor, een kleine supermarkt en een tabac. Steun de kleine middenstand en laat de Carrefours, Intermarchees en Lidls voor wat ze zijn...boucheries, charcuteries beginnen ook hier zeldzamer te worden, maar ik trof twee waar ik een omreis voor wilde maken onder ander in Cercy

Gereisd anders in augustus 2013

gewoon frans dorpje

Gerben,
    1-9-2011

Fours is een gewoon frans dorpje in een prachtige omgeving. Zoek hier geen musea of uitgaansgelegenheden.

Wel erg prettig: 's morgens voor het bezoek aan de boulangerie even een kopje koffie op het terrasje van de lokale kroeg. wakker worden met de fransen, erg prettig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
Fours (Nièvre) scoort een 5,5 uit 10, op basis van 32 reviews