Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire)

Geslaagd!

Brom,
    29-1-2019

Leuke familie camping. Plaatsen onderaan zijn prachtig groot en als je die met uitzicht boekt heb je dan echt mooi uitzicht. Bovenaan sta je wat drukker, maar dat is dan ook een keus die je kan maken. Alles aardig onderhouden . WC's en douches beneden niet heel veel, maar nooit echt hoeven wachten. Net het weggetje over bij de camping heb je een voetbal/pannaveld en de tennisbanen die zijn vrij toegankelijk. Dus naast de speeltuin e.d. dan toch ook weer leuk voor wat grotere kinderen. Onze kinderen hebben zich hier goed vermaakt, ook in het fijne zwembad. De eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig, zo ervoeren wij nadat we pech hadden door een windhoos. Restaurant en broodjes service prima. Maar bakkertjes in het dorp ook top. Supermarkt (prisse of cluny) stukje rijden, maar ach we hebben vakantie. We hopen dit jaar weer op zo'n fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping!

Jojyfiko,
    21-8-2018

Gemoedelijke, fijne camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10. Mooie, grote plaatsen met voldoende privacy en schaduw. Wij stonden op plek 3, wat een superfijne plaats was met heggen rondom en een grote boom die veel schaduw bood.

De camping heeft een fijn zwemcomplex met leuke glijbaan en drie baden, waarvan één met een overkapping die deels open kan. Er staan voldoende (lig)stoelen en parasols voor zo'n beetje alle campinggasten.

Prima sanitair dat goed werd schoongehouden, maar soms waren de douches lauw. In het tweede sanitairgebouw was het water vaak warmer dan in het eerste.

De omgeving is mooi en heuvelachtig. Leuke uitstapjes zijn bv de grotten van Azé en Blanot en het klimbos in Bergesserin.

In het dorpje (5 minuten lopen) kun je terecht bij de bakker, slager en een klein supermarktje; voor grotere supers moet je naar Cluny (20 km).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping!

Roger,
    18-8-2018

Heerlijk rustige camping met voldoende vermaak voor kinderen tot een jaar of 10. Mooi zwembad en een glijbaan met apart binnenbad. Eenvoudig restaurant met kwalitatief goed eten. Leuke speeltuin, minigolf en fietsverhuur. Veel groen zonder dat het te "donker" wordt. Animatie team (2 personen) aanwezig. Vriendelijke eigenaren die gastvrij zijn en moeite doen om te helpen. Enige nadeel vonden we dat er in de omgeving geen leuk plaatsje is waar je eens naartoe kunt gaan. Macon op 35km is het meest dicht bij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke kleine camping

Familie Zutterman,
    13-8-2018

Wij hadden een mobilhome gehuurd van een touroperator. Deze was piekfijn in orde. De camping is niet zo heel groot maar elke mobilhome heeft een terras en is afgeschermd van de buren door hagen. Veel van de plaatsen hebben een mooi uitzicht op de glooiende bergen. De meerderheid van de bezoekers zijn Nederlanders met een kleine minderheid aan Belgen, Britten, Fransen en Zwitsers. Een gevolg hiervan is dat de communicatie met de receptie en de animatoren soms ook in het Nederlands kan. Naast de camping zijn gratis gemeentelijke sportvelden beschikbaar (voetbal, tennis, basketbal). Het materiaal hiervoor kan je gratis ontlenen in de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top, maar vooral voor gezinnen met jonge kinderen.

Hetty,
    11-8-2018

We hadden het huisje met het allermooiste uitzicht (nr. 42). Een heerlijk veranda, prima bedden. We waren hier met twee jongedames (12 en 13) en die hadden eerlijk gezegd weinig geluk met het treffen van leeftijdsgenoten. Jonge kinderen waren er volop, maar oudere dus bijna geen (of ze hadden zich verstopt). Voor de jonge kinderen ook echt heel veel te doen.

Keukeninrichting viel wat tegen (vooral de kromme pannen die op een inductiekookplaat moesten 'passen' en ook wat het bestek betrof.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad vaak bezocht. Mooie wandelroutes in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 24 reviews