Digoin (Saone et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Digoin (Saone et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Digoin (Saone et Loire)

Hebben één week aldaar verbleven

Smolders Guy
    3-8-2007

Hebben één week aldaar verbleven. Gezellig stadje. Met de fiets kan men diverse routes volgen langs de kanalen. Met de auto kan je wat verder op ontdekking (o.a. wijnboeren) en niet te vergeten het lekkere vlees van de charolais runderen. In voor- of najaar zeker een aanrader. Hebben er in het voorjaar van 2006 en 2007 telkens één nacht verbleven als tussenstop naar Spanje.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke uitstapjes per fiets (jaagpaden van de kanalen e

frans van houten
    20-3-2005

heerlijke uitstapjes per fiets (jaagpaden van de kanalen e.d.) en wandelingen. Prachtig groen landschap. Mevr. en Mijn heer Ponceblanc van de camping municipal (ook kanoverhuur) zijn erg gastvrij. Aanraders: eten in het restaurant van hotel du Canalou; een kanaaljacht huren (www.vakantieboot.nl)en een bezoek aan Paray-le-Monial, daar vlakbij

Gereisd Anders in maart 2005
Digoin (Saone et Loire) scoort een 6,6 uit 10, op basis van 11 reviews