Reviews over Cosne-sur-Loire (Nievre)

Fantastische plek

Alita,
    12-8-2014

Mooie camping in het groen. Zeer ruime plaatsen. Sanitair netjes. Vriendelijk personeel die goede adviezen geven voor fietstochten in de omgeving.

Op loopafstand van het dorpje.

Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping.

Goed voor slapen en ontbijt

Susanne,
    12-8-2013

Wij kwamen door autopech bij dit hotel terecht.

Het hotel ligt langs een autoweg, maar ik verder niet leuk gelegen, niet centraal bij een dorpje ofzo. Wel 2 grote restaurants vlakbij en supermarkt.

De kamers zijn simpel maar netjes, schoon. Ontbijt was erg goed, zeker in verhouding van de prijs. Vers en van alles aanwezig. Geen lunch en avondeten in dit hotel.

Dus voor enkel overnachtingshotel is het prima.

MOOI CAMPING !

koningfam,
    13-9-2011

mooi gelegen aan de loire

zijn er 5 nachten geweest

aardige plekjes, dicht bij de stad en supermarkt

goed fietsgebied

aquaduct van briare is een aanrader om te zien

LEUKE CAMPING !

vanvijk,
    5-9-2011

Op deze schaduwrijke camping was zeer veel plek, we mochten zelf een plek uitzoeken. Je staat dan op een bosachtig terrein.

Goedkoop, nieuw doorreishotel

M&A,
    4-8-2010

Dit Etap-hotel is splinternieuw. Alles nog zeer netjes, leuke en frisse kleurtjes, perfect werkende attributen (airco, flatscreen-TV,...). Prijs-kwaliteit onklopbaar voor een hotel met airco in deze streek. Dit is echter een hotel waar je enkel gaat slapen als je op doorreis bent. Als je zinnens bent de Loirestreek te verkennen zou ik dit hotel zeker niet aanraden, daarvoor is het te simpel. Maar in vergelijking met andere Etap-hotels is het zeer goed.

Cosne-sur-Loire (Nievre) scoort een 4,3 uit 10, op basis van 4 reviews