Reviews over Champagnat

Tot volgend jaar!!!

Familie de Vries,
    30-8-2018

Wij zijn hier naartoe gegaan omdat onze geboekte camping totaal niet beviel en we dus op zoek waren naar een andere in dezelfde omgeving. Dagje wezen kijken en wat een rust en overzichtelijke camping. Onze dochter van 5 konden we haar gang laten gaan, alles is omgeven door hekken en kunnen dus over de hele camping spelen. Ook voor ons gaf dat rust en een fijn gevoel. Plekken zijn mooi ruim. Sanitair is ontzettend schoon en netjes. Eten in het restaurant is heerlijk, vooral de kip en de pizza’s. Ontzettend lief en meedenkend personeel. Ze willen je echt een fijne vakantie geven, onze dochter was gevallen en daar was direct de EHBO doos en verzorging. Animatie is top! Nederlands en Frans, lieve meiden en jongens. Zwembad vonden wij prima, dochter heeft nog geen glijbanen e.d nodig. Als het goed is, is er volgend jaar een buitenbad bij. Voor ons was dit dus echt vakantie!! Jullie zien ons in 2019 terug!

Fantastische camping (voor herhaling vatbaar)!

Roger Wiltinge,
    13-8-2018

Fantastische camping! Op deze camping een goede mix tussen kamperen en verhuur. Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair, vriendelijke en betrokken eigenaren, super animatie (Nederlands en Frans), heerlijke zwem gelegenheden (binnen & buiten (plas)), broodservice, en erg goed restaurant. Geluid trein en snelweg overdag niets van te merken, in de avond niet noemenswaardig. Leuke mix tussen Nederlandse kampeerders, Franse, Engelse en Duitse. Min punten kunnen wij niet benoemen, ga zo door. Wij hebben hier 2,5 week gekampeerd, en komen volgend jaar graag weer terug. Met speciale dank aan het animatieteam (top) en Marije en Christoff (eigenaren).

Gezellige camping, perfect voor jonge gezinnen!

Familie,
    6-8-2018

Mooie kleinschalige camping met veel activiteiten voor de kids. Onze zoontjes van 3 en 5 hebben genoten! Het zwembad was favoriet, ook hier geen vragen waarom er geen glijbaan was. Het meertje zijn we maar twee keer geweest. Wij vonden het vies water. Door het mooie weer niet helder meer vanwege de algen. Het was nog goedgekeurd omdat het nog geregend had. Maar je kan er heerlijk liggen en leuke speeltuin. De meeste bezienswaardigheden liggen wel wat verder van de camping af. Tip om wel een staanplaats te reserveren met voldoende schaduw. Plaatsen aan het meer staan volledig in de zon. 2de tip om te douchen bij sanitairgebouw 1 bij het zwembad. Daar is het en heel rustig en je kan het temperatuur van het water op warm zetten. Bij het andere gebouw geen constante temperatuur wat onze kids niet prettig vonden.

Leuke kleine camping in prachtige omgeving

patrick,
    5-8-2018

Mooie camping in een mooie omgeving.

Plus :

Omgeving

Grote plekken

Zwemmeer

"binnen"zwembad

Camping restaurant goed ( op de vliegen naar zie onder )

Zeer vriendelijk personeel !

Leuke kinder animatie

Kleinschalig

Minder:

Wc bij de heren geen WC bril ( als je dan als glamping adverteert kan er vast een wc bril af )

In het grote meer mag niet gezwommen worden.

Zwem meer wat klein

Camping restaurant behoorlijk aan de prijs ( bv fles water €5 dessert niet onder de €8 )

Mega vliegen en wespen plaag ( weet niet of dat alleen dit jaar is maar ik heb nog nooit zoveel last van vliegen gehad. we hebben regelmatig binnen in de caravan gegeten omdat we er helemaal gek van werden )

Camping vrij kaal en op veel plekken weinig beschutting.

En jammer dat het zwembad een vast dak heeft, kan dus alleen aan de zijkanten open ( bij warm weer )

Prijs van deze camping is voor wat je krijgt iets aan de hoge kant voor dat geld is er beter te vinden.

een aanrader

oma,
    22-7-2018

een geweldig mooie camping met vriendelijk personeel, de kwaliteit prijs verhouding is correct

Champagnat scoort een 7,5 uit 10, op basis van 15 reviews