Arnay-le-Duc (Cote d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Arnay-le-Duc (Cote d Or) voor je op een rij gezet:

Reviews over Arnay-le-Duc (Cote d Or)

Mooie uitvalsplaats

Herman,
    25-8-2015

Vanuit Arnay le Duc zijn veel bestemmingen binnen bereik. Goede winkels voor de dagelijkse boodschappen. Een aantal mooie oude gebouwen.

Er valt op zich niet heel veel te beleven. In de avond behoorlijk uitgestorven

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

oud stadje dat verpauperd is

Anjelina,
    30-6-2013

In het stadje is alles te halen wat je maar wilt. Eettentjes, caféetjes om lekker koffie te drinken of een glaasje wijn.

Veel lege winkelpanden helaas. Duidelijk zichtbaar dat het hier financieel een stuk minder goed gaat dan een aantal jaren geleden.

Gereisd met partner in juni 2013

Klein oud stadje, leuk om eens gezien te hebben

smilin83,
    3-9-2012

Het is een mooi oud klein stadje met wat heuveltjes hier en daar. Verder is er niet heel veel te beleven. Maar een wandeling door het centrum is het zeker waard. Naast camping L'etang de Fouche is een plas waar je bijvoorbeeld 's avonds na het eten even een wandeling omheen kunt maken.

Gereisd met partner in juni 2012

Franse gezelligheid

Fam Artz,
    3-6-2011

De donderavondmarkt is helemaal geweldig! Live muziek, toegeven, de ene keer iets leuker dan de andere keer. Met je broodje bij het plaatselijke cafe op het terras waar je vanzelf de andere gasten tegenkomt van de camping. De braderie, de "proeverijtjes"en sinds vorig jaar zelfs frikandellen en kroketten te koop.!

Dorpje op zich is leuk om een keer doorheen te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

aardige camping

Frits,
    10-7-2010

leuke camping voor gezin met kleine kinderen. Voor kinderen vanaf 12 jaar niet veel te beleven. Visstand is niet best. Weer was redelijk, voor drie weken zon en geen regen moet je zuidelijker. In 2008 ook geweest toen ratten aan het meer en op de camping. Sanitair is matig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
Arnay-le-Duc (Cote d Or) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 23 reviews