Sorteren

Reviews over Trézelles

Fantastische camping

carola_flach
    11-8-2015

De camping is geweldig! We hebben erg genoten van de rust. De eigenaren zijn erg zorgzaam en lieve mensen. Je voelt je echt welkom. De rivier aan de camping biedt voor de kinderen een heerlijke speelplek om te zwemmen en te genieten. We gaan zeker nog een keer.

leuk dorpje

peter
    1-9-2014

geschikt voor ouderen die graag rustig op vakantie gaan

Klein plaatsje in landelijke omgeving

Myrte en Stephan
    17-8-2014

Klein plaatsje in landelijke omgeving. In het dorpje een bakker en een kruidenier. De jaarlijkse broccante was grappig. Plantenbakken en grasvelden worden erg goed bijgehouden. In het dorpje zelf weinig te beleven maar wel een groene omgeving, kunt er mooi wandelen en fietsen.

de mooie Auvergne

arnaud agemans
    28-7-2014

De Auvergne is een prachtige streek met héél veel 'chateaus', mooie natuur en een prachtig glooiend landschap. In de buurt van de camping zijn er dus mooie wandel- en fietsroutes.

prima plek

familie van Tijen
    2-7-2014

Prima plek voor iedereen.

Trézelles scoort een 7,8 uit 10, op basis van 10 reviews