Trézelles

Reviews over Trézelles

Fantastische camping

carola_flach,
    11-8-2015

De camping is geweldig! We hebben erg genoten van de rust. De eigenaren zijn erg zorgzaam en lieve mensen. Je voelt je echt welkom. De rivier aan de camping biedt voor de kinderen een heerlijke speelplek om te zwemmen en te genieten. We gaan zeker nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Klein plaatsje in landelijke omgeving

Myrte en Stephan,
    17-8-2014

Klein plaatsje in landelijke omgeving. In het dorpje een bakker en een kruidenier. De jaarlijkse broccante was grappig. Plantenbakken en grasvelden worden erg goed bijgehouden. In het dorpje zelf weinig te beleven maar wel een groene omgeving, kunt er mooi wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in juli 2014

lekker eten, lekker relaxed, gewoon goed.

GJ en M plus Kareltje,
    27-8-2011

uitstekende bestemming voor fietsers, wandelaars of op andere manier sportief bezig te zijn.

Vichy, een prachtige stad, zowel voor de sportievelingen (Olympisch zwembad, wildwatervaren etc...) als de shoppers. Prachtige gebouwen.

Maar ja...wil je daar heen als je op het Domaine zit? Lekker eten, leuk voor kinderen (dieren en speelgelegenheid) en het gevoel te hebben alsof je er al jaren komt. Het thuisgevoel.

Ervaar het zelf.

Gereisd met partner in augustus 2011