Reviews over Trézelles

Genieten

S Betten,
    19-11-2018

Heerlijke plek! We verbleven in een safaritent: deze was heel sfeervol ingericht en erg ruim. De faciliteiten zijn perfect voor een gezin met jonge kinderen. Het eten is geweldig: we hebben enorm genoten van de kookkunsten en het zelfgemaakte yoghurtijs, ijsthee ed. Het is Genieten met een grote G op Domaine la Terrasse. Maurits, Annemieke en Floor zijn erg gastvrij en doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Rust, ruimte, gezelligheid, lekker eten

Lisette Van der kruit,
    17-11-2018

Super plek! Gezellig, lekker eten, rust en ruimte. Hebben hier met groep vrienden week doorgebracht en echt een super vakantie gehad. Wij hadden een safaritent en hier stonden heerlijke bedden, was fijn op een houten ondergrond van het gras afgebouwd, waardoor geen last van het natte gras. Ook lekker de ruimte op het houten 'terras' ervoor waar we lekker spelletjes hebben kunnen doen. Ook aan de gezamenlijke eettafel vaak spelletjes gedaan, zowel met onze eigen groep als anderen van de camping. Door de gezamenlijke diners leg je snel leuk contact met iedereen.

Je komt er vanzelf terug, zo gezellig is het er.

Betty Geefshuysen,
    17-11-2018

Een geweldige plek. We waren met het hele gezin, dus beide gites en een Pipo kar gehuurd. Maurits, Annemiek en Floor maken er een echt thuis van. En je kunt er super lekker eten. Een aanrader deze plek. Wij komen er al enkele jaren en het is altijd bijzonder.

Ramon,
    25-8-2018

Wat hebben we alledrie genoten en wat is er goed voor ons gezorgd, bedankt Maurits en Annemiek!

Super!

Eva,
    12-8-2018

Prachtige ligging, mooie ruime plekken, met veel schaduw. Heerlijke rivier met voldoende ruimte. Hele fijne sfeer op de camping. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. In een supermooie omgeving.

Trézelles scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews