Auvergne

Reviews over accommodaties in Auvergne

Heerlijke relaxte sfeer!

Veenstra,
    2-12-2018

Een camping waar we met heel veel plezier onze zomervakantie hebben doorgebracht. Hele leuke sfeer op de camping en voor jonge kinderen echt fantastisch! Eigenaren die de camping met veel plezier runnen en dat is te merken! Heerlijk gegeten en niets is teveel! Enige nadeel is dat we voor komend jaar het lastig is om een camping te vinden die een beetje in de buurt komt van deze camping.

Super!

Rumold Bouwman,
    19-11-2018

Geweldige camping! Niet te groot, mooie mix tussen Fransen, Nederlanders en een enkele Engelse of Duitse gast.

Potje beach volleybal aan het begin van de avond, erg leuk. Enige minpuntje was dat de tafeltennistafel een krom blad had.

Genieten

S Betten,
    19-11-2018

Heerlijke plek! We verbleven in een safaritent: deze was heel sfeervol ingericht en erg ruim. De faciliteiten zijn perfect voor een gezin met jonge kinderen. Het eten is geweldig: we hebben enorm genoten van de kookkunsten en het zelfgemaakte yoghurtijs, ijsthee ed. Het is Genieten met een grote G op Domaine la Terrasse. Maurits, Annemieke en Floor zijn erg gastvrij en doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Rust, ruimte, gezelligheid, lekker eten

Lisette Van der kruit,
    17-11-2018

Super plek! Gezellig, lekker eten, rust en ruimte. Hebben hier met groep vrienden week doorgebracht en echt een super vakantie gehad. Wij hadden een safaritent en hier stonden heerlijke bedden, was fijn op een houten ondergrond van het gras afgebouwd, waardoor geen last van het natte gras. Ook lekker de ruimte op het houten 'terras' ervoor waar we lekker spelletjes hebben kunnen doen. Ook aan de gezamenlijke eettafel vaak spelletjes gedaan, zowel met onze eigen groep als anderen van de camping. Door de gezamenlijke diners leg je snel leuk contact met iedereen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Je komt er vanzelf terug, zo gezellig is het er.

Betty Geefshuysen,
    17-11-2018

Een geweldige plek. We waren met het hele gezin, dus beide gites en een Pipo kar gehuurd. Maurits, Annemiek en Floor maken er een echt thuis van. En je kunt er super lekker eten. Een aanrader deze plek. Wij komen er al enkele jaren en het is altijd bijzonder.

Gereisd met vrienden in mei 2018