Reviews over St. Germain l'Herm

Fantastische vakantie gehad

Frank
    13-11-2018

Ik vind het een kleinschalige camping met goede voorzieningen. Het sanitair werd perfect schoon gehouden en het warme water was echt warm. Er werd echt moeite gedaan door de camping eigenaren om mijn verblijf op de camping zo prettig mogelijk te laten verlopen. De camping ligt vlak bij een dorpje en in de omgeving zijn mooie fietstochten te maken.

Leuk voor kindjes en voor vriendjes

Marleen Schoenmaeckers
    12-11-2018

Vorige zomer zijn we met een groep bevriende gezinnen komen logeren op Le Sauzet. Het was voor mij een topweek.

Kleinschalig genoeg om gezellig te zijn, en veilig genoeg om kindjes vrij te laten rondlopen. De extra initiatieven zoals brood bakken, en de beschikbare zaken zoals de hertjeswandeling en de bosbingo, vielen bij hen ook zeker in de smaak.

We konden met alle vragen terecht bij de campinguitbaters en deze locatie is een pracht van een uitvalsbasis voor uitstappen.

Ik heb er in elk geval van genoten en kijk met veel plezier terug op een fantastische, zonnige week.

Natuur en rust

Rabea Iqbal
    12-11-2018

Het kan er best koud worden vooral snachts. Maar daar zijn maatregelen voor genomen ;-)

Genieten

Susan Bleeker
    12-11-2018

Al vier jaar op een rij een heerlijke plek voor een fijne ontspannen vakantie met kinderen, klein en groot, maar ook genoeg gasten zonder kinderen. Kleine camping met prima voorzieningen, en vooral veel gezelligheid samen met René en Annemarie en hun (inmiddels grote) kinderen. Table d'hotes, BBQ, elke dag brood. Klein zwembad en ruime speelgelegenheid. 's Avonds kampvuur met marshmallows. Mooi bos op loop afstand. Een meertje vlakbij om lekker te zwemmen. Uitjes in de omgeving, van alles te zien in de buurt, gemiddeld een half uurtje rijden naar een stadje of bezienswaardigheid. Grote supermarkt ook half uur rijden in Issoire, een klein buurtwinkeltje in het dorpje 2 minuten rijden.

We komen deze zomer weer. Geen twijfel ;-) De kinderen zijn inmiddels 7 en 11, die willen heel graag.

Super

Marielle Verbeek
    12-11-2018

Gite is van alle gemakken voorzien en de kinderen konden heerlijk spelen met de kinderen van de camping.

Camping ligt prachtig in de natuur, we hebben heerlijk gewandeld en Jof en Noah op de mountainbike.

Helaas de afstanden tot bezienswaardigheden vonden wij wel iets ver ,minimaal een uur, ivm de kleine kids. (geen zin om lang in de auto te zitten Maar toch hebben we 2 uitstapjes kunnen maken hoor.

St. Germain l'Herm scoort een 6,9 uit 10, op basis van 10 reviews