St. Germain de Salles

vakantie St. Germain de Salles

Reviews over St. Germain de Salles

rust in de natuur verzekerd!

van der cruyssen Rudy
    17-8-2014

De omgeving van St.Germain de Salles brengen je naar verscheidene plaatsen zoals, St Pourcain, de middeleeuwse zeker te bezoeken dorpje CHARROUX! zeer mooi en aan te raden, er is ook Vichy die meer dan een bezoek waard zijn met zijn rijke historie.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Niet de meest uitdagende omgeving.

Nicole
    17-8-2013

St. Germain de Salles is echt een gehucht, daar is niets te beleven. In de omgeving zijn enkele grotere plaatsen waar je naartoe kunt gaan voor (brocante)markten en om te gaan eten. Voor atracties voor oudere kinderen moet je snel al een km of 80 rijden.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Germain de Salles scoort een 8 uit 10, op basis van 19 reviews