Reviews over Saint Désiré

Fijne camping voor een gezien met kleine kinderen

Anouk Wilmering,
    29-10-2018

Kleinschalige camping met heel veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Naast het zwembad zijn er onder andere een skelterbaan, trampolines, schaakbord, zandbakje etc.

Als je er op uit wilt zijn er in de omgeving genoeg leuke dingen om te doen. Er is een meertje waar je kunt zwemmen, in de bomen klimmen, waterfietsen of springen of het grote spingkussen in het meer.

De eigenaren staan altijd voor je klaar voor een praatje of om je ergens mee te helpen.

Kleinschalige overzichtelijke rustige camping.

Tine Plaisier,
    19-9-2018

Wij hebben dit plekje als overnachting gebruikt opweg naar Spanje, jammer dat het maar 4 dagen waren.

Heerlijke plek om met kleine kinderen echt te kunnen ontspannen in de vakantie. Heel overzichtelijk, veel ruimte. Veilig voor kleine kinderen. Als je wilt kan je lekker mee eten. Er ligt voldoende speelgoed en boekjes voor de kinderen bij het restaurant. Zwembad is klein maar wel overzichtelijk en veilig met hek.

Trampolines en schommels vonden de kinderen heerlijk, en wij konden gewoon op de veranda in alle rust een boek lezen.

Bed was al lekker opgemaakt. Sliep goed en lekker warme dekens.

Heerlijke week, prachtige omgeving, zeer gastvrij

Margo en Paul,
    8-9-2018

We fietsen het Franse pad en zijn onze trip begonnen en geëindigd in Bonneblond.

Zowel bij de eerste ontvangst en de terugkeer werden we zeer hartelijk ontvangen. Opvallend zijn de mooie ligging en het wijdse uitzicht. Het is een locatie met allerlei mogelijkheden:

wandelen, fietsen, vissen, zwemmen, dieren, luieren, spelen. Geschilkt voor alle leeftijden en een paradijs voor kinderen.

Willem en Helen zijn zeer gastvrij en behulpzaam en ze kunnen ook nog eens lekker voor je koken.

Als je op jezelf wil zijn is dat geen enkel probleem. Kortom: een plek waar iedereen zich prettig kan voelen.

Wij sliepen in het gastenverblijf(in de oude schuur) en die was sfeervol en compleet ingericht.

De sterrenhemel is er fantastisch!

Fantastische plek

Cornelis,
    30-8-2018

Wij hebben 2 heerlijke weken doorgebracht op dit mooie domein met dochter van 5 en zoon van 3. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken en je kunt ze helemaal vrij laten op het terrein, daardoor voor ons ook echt vakantie. Het (afgesloten) zwembad is heel fijn en was langer open ivm de hittegolf tijdens ons verblijf.

Wij waren hier voor het eerst op bezoek en hadden dus geen last van verwachtingen mbt vorige eigenaren. Co en Adriana staan voor je klaar als je ze nodig hebt. We hebben verschillende keren frietjes en pizza besteld en dat wordt dan bij de tent bezorgd - super!

Camping heeft her en der wat klein onderhoud nodig, maar dat is niet zo gek met een wisseling van de wacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat Co en Adriana de puntjes die ik bij vertrek aangaf zullen oppakken, waardoor alles volgend jaar weer op en top in orde is voor een heerlijke vakantie.

Al met al dus zeker een aanrader!

Prettige knusse camping

Ghislain,
    22-8-2018

Prettige, knusse camping met een tiental safari tenten rondom een groot overzichtelijk speelveld.

De ruime tenten zijn compleet uitgevoerd. We hebben heerlijk geslapen op de bedden en 's avonds genoten van de sterren vanuit de comfortabele stoelen.

Het sanitair bevind zich in de boederij en zag er altijd schoon uit. Er was ook een wasmachine.

De tenten staan op enige afstand van elkaar en bieden daardoor genoeg privacy.

Het zwembad, speelveld en skelterbaan is een natuurlijke ontmoetingsplek voor kinderen. [In onze week waren dat kindertjes tot ong. 10 jaar]. Daarnaast kunnen ze ook op avontuur in het achterland.

Co en Adriana koken iedere avond een heerlijke maaltijd maar het is ook mogelijk om een pizza of friet te bestellen.

De camping ligt tussen de glooiende akkers. Mooi om te fietsen. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er wel even voor in de auto.

Saint Désiré scoort een 8 uit 10, op basis van 25 reviews