Orcet (Puy de Dome)

Reviews over Orcet (Puy de Dome)

Hier komen wij volgend jaar terug

A.D.M. Schuitemaker,
    20-9-2014

Eigenaren spreken Nederlands. Dorpje Orcet is een klein authentiek plaatsje, met een bakker, kleine levensmiddelen winkel en postkantoortje. Klein restaurantje wat in het weekeinde geopend is. Gelukkig geen uitgaanscentra .

Clermont Ferrand ligt op 5 km afstand en is een grote stad waar je alles kunt vinden. Je kunt daar ook uitgaan.

Gereisd anders in september 2014

mooie omgeving

e_schelling,
    9-8-2012

Leuk om een week te bezoeken. Orcet zelf stelt niet zo veel voor. Het ligt dicht bij de snelweg waardoor je snel dingen kunt bezoeken. Le Puy de Dome is in ieder geval een aanrader. Verder is Volvic wel een bezoekje waard en dan ook het museum over de lavasteen.

Ideaal ook voor mensen die van wandelen houden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Orcet (Puy de Dome) scoort een 7 uit 10, op basis van 24 reviews