Camping La Belvédère

84 reviews over Camping La Belvédère

• 2018
    8Wim Menting25-10-2018

leuke camping

Geweldig meevoelende eigenaars. Vanwege hoge bomen geen schotelontvangst. Geen probleem voor Ludovic: gratis een mobile home met TV! Niks extra hoeven te betalen. Fantastisch.

Gereisd in oktober 2018

• Oude reviews

9Maja04-10-2015

Ideale plek voor rust en natuur

Fijne camping met grote plekken in terrassen onder metershoge bomen. Schoon sanitair. Overdekt zwembad met bar, restaurant, terras met mooi uitzicht over het heuvellandschap en stuwmeer. Vriendelijke bediening en ook meegedaan aan een discoavond, franse gezelligheid! Geweldige wandelvakantie gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Ad van Dijk11-07-2015

Prachtig gelegen terassencamping

Mooie, ruim opgezette en rustige natuurcamping in terrasvorm, met voldoende schaduw. Alle plekken hebben een prachtig uitzicht op de omgeving. Schoon sanitair. Het vernieuwde zwembad heeft een schuifdak zodat je ook als het wat frisser is lekker kunt zwemmen, water lekker warm, was een heerlijke ontspanning na een lange dag wandelen. Op donderdagavond was er in het restaurant een “repas régional” georganiseerd en hebben we samen met andere gasten aan een lange tafel een heerlijke “truffade” (regionaal aardappelgerecht met kaas) gegeten. Symphatieke en behulpzame eigenaren. Fijne week gehad hier en nog geweldig mooi weer ook. Wij komen zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 3Beunhaas9515-08-2014

ongezellige camping

Wij hebben 2 weken met onze tent op camping Le Belvédère gestaan. De basis voor het kamperen is in orde, een mooie plek voorzien van water en elektriciteit. Ook het sanitair was netjes.

De eigenaar van de camping is echter een hele nare vent. Op eenvoudige vragen met betrekking tot uitstapjes in de regio was hij niet bereid om antwoord te geven. Verder is de camping érg amateuristisch op het gebied van overige faciliteiten zoals het restaurant, de animatie, het zwembad, de fitnesszaal etc. Dit is verre van wat je bij een 4 sterren camping verwacht.

De kaart in het restaurant is erg beperkt en vaak hebben ze bepaalde gerechten niet eens in huis, dit blijkt nadat je drinken hebt bestelt en aan tafel zit. Ook is de camping gelegen tegen een berghelling, een soort plateaucamping waarbij elke straat 4 meter hoger ligt als het ware. Er is weinig interactie tussen de mensen op de camping, veel sobere Fransosen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 3Marjon Webber02-09-2010

Nooit meer

Na een hele lange reis waarvan we 366 km hadden omgereden, op de site van de camping stonden de gps coordinaten verkeerd vermeld!!!! Lakenpakket van papier voor 4 personen voor €22,00. De camping houders op zich aardig maar spraken heel slecht Engels. Alle voorlichting in Frans en voor de kinderen heel weinig te doen. Op het voetbalveld werden zelfs de goaltjes weggehaald omdat de bal te vaak (volgens eigenaar) in de "stekelige"helling geschopt werd waar de campinghouder met ladder en bezem deze eraf moest halen. Slecht weer en een zgn. verwarmd zwembad van 25 graden. Kinderen kwamen er met blauwe lippen uit. De aanbevolen uitjes naar een kasteel in de buurt en naar een kaasboerderij dat o zo leuk voor kinderen was vielen heel erg tegen. Kasteel was dicht en bij de kaasboerderij stak men een verkooppraatje af voor de producten die ze maakten. Geen leuke dingen dingen voor de kinderen. Al met al 2 dagen eerder naar huis omdat we het niet meer leuk vonden........nee nooit mee

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Lucardie20-09-2009

Heerlijke lokatie...

Gastvrije eigenaren en medewerkers. Wij hadden een mooie afgeschermde eigen schaduwrijke kampeerplaats. Dit is overigens op de hele camping het geval. Schoon en goed sanitair. Over de camping met een toiletrol is hier niet van toepassing. Dit is in de wc's aanwezig. Men spreekt indien gewenst redelijk Engels. Voor jeugd van rond de 16 is er eenmaal per week disco en eenmaal per week een karaoke avond. Tevens aanwezigheid van een zwembad, speeltuin en Jeu de boule-baan. In het restaurant kun je eten en afhalen. Kortom, een heerlijke lokatie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009

1 tip over Camping La Belvédère

• Beunhaas95, 15-08-2014

Ga hier niet heen als je een gezellige 4 of 5 sterren camping bent gewend.

0 vragen over Camping La Belvédère

• SchaduwplaatsenAanwezig