Neuvéglise

Reviews over Neuvéglise

leuke camping

Wim Menting,
    25-10-2018

Geweldig meevoelende eigenaars. Vanwege hoge bomen geen schotelontvangst. Geen probleem voor Ludovic: gratis een mobile home met TV! Niks extra hoeven te betalen. Fantastisch.

Gereisd anders in oktober 2018

Ideale plek voor rust en natuur

Maja,
    4-10-2015

Fijne camping met grote plekken in terrassen onder metershoge bomen. Schoon sanitair. Overdekt zwembad met bar, restaurant, terras met mooi uitzicht over het heuvellandschap en stuwmeer. Vriendelijke bediening en ook meegedaan aan een discoavond, franse gezelligheid!

Geweldige wandelvakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

hele mooie en bijzondere plek!

Aad Hekker,
    13-8-2015

Om naar terug te keren! Zeker ook omdat - toen wij er waren - Camille & Anabel de acueill om onnavolgbare leuke manier bemensden. Aad Hekker

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Prachtig gelegen terassencamping

Ad van Dijk,
    11-7-2015

Mooie, ruim opgezette en rustige natuurcamping in terrasvorm, met voldoende schaduw. Alle plekken hebben een prachtig uitzicht op de omgeving. Schoon sanitair. Het vernieuwde zwembad heeft een schuifdak zodat je ook als het wat frisser is lekker kunt zwemmen, water lekker warm, was een heerlijke ontspanning na een lange dag wandelen.

Op donderdagavond was er in het restaurant een “repas régional” georganiseerd en hebben we samen met andere gasten aan een lange tafel een heerlijke “truffade” (regionaal aardappelgerecht met kaas) gegeten.

Symphatieke en behulpzame eigenaren.

Fijne week gehad hier en nog geweldig mooi weer ook. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Paradijs voor rust en ontspanning

Heleen,
    7-7-2014

Camping La Taillade bij Neuveglise ligt een enorm eind van de bewoonde wereld, halverwege de weg vraag je je af of je wel goed zit, maar uiteindelijk kom je er! De camping biedt rust en stilte, ruimte en enorme zwarte sterrenhemels. Als je niet houdt van eenvoud, simpel sanitair (als er teveel mensen douchen valt de druk wat weg), een niet te groot zwembad (dat overigens prima voldoet), zeer beperkte animatie(wat knutselactiviteiten, 1x per week brood bakken en aligot maken) en een overweldigend landschap, dan heb je hier niets te zoeken. Voor liefhebbers van dit alles is dit een klein paradijsje. Uitstapjes naar het vulkaan gebied (puy de Mary en Plomb du Cantal), stadjes als Chaudes Aigues en Murat, het is allemaal even mooi... Dagelijks wordt het brood door Colet gehaald en verkocht in het miniwinkeltje, ideaal dus. We hebben een geweldige vakantie gehad (ondanks flinke autopech), maar de vriendelijkheid en de rust (geen WIFI en geen disco's) maken dat we zeker vaker terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Neuvéglise scoort een 5,7 uit 10, op basis van 3 reviews