Sorteren

vakanties Murol (Puy de Dome)

Reviews over Murol (Puy de Dome)

Hele mooie streek!!

Linda
    3-9-2016
    Prachtige natuur! Veel te zien! Schoon! Aanrader!!!

Prachtig kasteel in Murol en Vulkaan Puy de Dome

CHO
    7-8-2016

In Murol in de Auvergne is het prachtig. Vanuit alle hoeken is het kasteel van Murol te zien. Het is ook leuk om te bezoeken, zeker ook met kinderen. Show en informatie allemaal in het frans, maar show was wel te volgen.

Vlakbij het vulkanisch gebergte. Meerdere vulkaantoppen zijn te zien. De hoogste en naar onze mening ook de mooiste was Le Puy de Dome. Met een treintje naar de top waar je heerlijk kan wandelen (neem een vastje mee). Ook een opgraving van een oude tempel en een museum op top van de berg die gratis te bezoeken zijn. Natuurlijk is het ook mogelijk om te voet naar de top te gaan, maar met kleine kinderen zou ik zeker het treintje nemen.

Grotten vlakbij Murol waren niet spectaculair maar op een regenachtige dag wel een leuke afleiding.

Stadje Besse is klein maar leuk en toeristisch om te bezoeken.

heel mooie streek

Herwig
    24-8-2015
    mooie streek maar spijtig dat alles in het frans is, niet voor andere toeristen bestemd precies

prachtige streek!!

familie cool
    17-7-2015
    Een streek waar de natuur behouden is. Puy de sancy is iets wat je zeker moet gedaan hebben als je het kan. Alle toeristenbureaus zijn altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Hier kom ik zeker nog veel terug!!! Veel gite's aanwezig .

prachtige omgeving om actief buiten te zijn

simone_8
    18-8-2014
    afwisselende natuur, mooi wandelen en fietsen. Leuke (kleine) stadjes om te bezoeken en veel lokale lekkernijen om te proberen
Murol (Puy de Dome) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 78 reviews