Sorteren

Reviews over Montmarault

voor herhaling vatbaar

Toon en Nola Henselmans
    15-8-2018

Wij wonen in de buurt en hebben al meerdere malen genoten van de gastvrijheid van de eigenaren, oa op de thema eet avonden. Super gezellig en erg lekker. Prijs kwaliteit is dan ook heel goed.Een aanrader! De reactie hier even onder van Rick is totaal onterecht, want ik kom zelf uit de horeca, en als je dan niet begrijpt dat de tijd tussen de uitcheck en de incheck bedoeld is om de accomodatie weer schoon te krijgen voor de volgende gast, dan heb je het echt niet begrepen. Maar dat terzijde, wij weten dat er op de Charviere alles aan gedaan wordt om de vakantie fijn te maken. Dus, tja, t glas is voor ons half vol, terwijl het voor iemand anders wellicht half leeg is. Mirjam, Roelof, Danique, Noah , we hebben ons weer heel welkom gevoeld, en tot de volgende keer maar weer.

Een fatastische en geweldige plek!

Arianne van der Werf-Domen
    11-8-2018

Domaine La Chavierre is een top lokatie. Wij hebben gebruik mogen maken van de nieuwe kamer en suite. De kamers waren sfeevol ingericht en schoon. We mochten elke ochtend genieten van een fransontbijtje wat elke ochtend naar onze zit/eetkamer werd gebracht. Super aardige en gastvrije eigenaars, we werden ontvangen met een drankje en kregen een ruime uitleg over de omgeving. Een super begin van je vakantie! Heerlijk van het zwembad genoten en de verzorgde eetavonden waren geweldig. Leuk om andere gasten te ontmoeten en het eten was heerlijk.

Een broodje pindakaas op vraag van een kleine gast was ook totaal geen probleem.Super leuk de dieren die er allemaal zijn. Worden liefdevol verzorgd en alles ziet er verzorgd uit. De camping wordt gerund door mensen die vol passie en liefde gedreven worden super om dit te mogen ervaren. De ligging is heel mooi, de rust en de stilte is overweldigend. Het was voor ons eigenlijk te kort maar super dat we deze plek hebben mogen ontdekken!

Super vakantie!

Familie van Os
    10-8-2018

Miriam kan zeer goed koken. De table ‘d haute is een aanrader. Ook de pizza’s zijn super lekker. Maar bovenal: het is ook nog eens heel erg gezellig.

Voor de kinderen is er genoeg vertier: dieren, speeltuin, zwembad. Wij hadden een super vakantie, omdat de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt.

Sanitair is netjes en schoon en het uitzicht vanaf de safaritent is magnifiek.

Wij komen hier zeker nog een keer terug. Roelof en Miriam, hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid en voor een super vakantie!

Geweldig!

Familie Streefland
    10-8-2018

Geweldige tijd gehad op de camping! Rust, ruimte, een goede sfeer en een heerlijke scharrelplek voor de kinderen tussen de dieren. Schoon sanitair en een fris zwembad! En de pizza's van Roelof zijn heerlijk!

Fantastische vakantie, komen zeker tetug

Familie de Vries
    9-8-2018

Gezellige camping Leuk voor kinderen Toen het zwembad kapot was werd er een waterfestein georganiseerd Mooie oplossing Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt

Table ‘d Haute is fantastisch Heerlijk gegeten Zeker een aanrader

We herkennen de review van hieronder niet Roelof en Miriam zijn juist zeer gastvrij

Montmarault scoort een 7,5 uit 10, op basis van 14 reviews