Sorteren

Reviews over Montmarault

ideale passanten plaats.

Cor de Leeuw
    9-8-2018

Er zijn drie Hotels. Je kunt er voor redelijke prijs tanken. Er zijn een paar terrasjes.

Goede supermarkt

Hotel op doorreis

Marcel
    7-8-2016

Leuk hotel op doorreis, een dikke minuut vanaf de snelweg, maar als je buiten zit hoor je niet dat je zo dicht op de snelweg zit.

We hebben besloten om ook in het hotel te eten, het duurde lang voordat we de menukaart hadden (redelijk druk voor een klein team), maar toen we eenmaal besteld hadden en ons eten kregen .. geweldig!! Het eten was heerlijk en we hebben genoten in de tuin.

Het ontbijt is prima verzorgt en we kunnen dit hotel aanraden voor de reis naar huis.

Heerlijk ontspannen

Familie de leeuw
    28-8-2015

Leuk plaatsje met alle voorzieningen. Het was goed bereikbaar. Verder geen aanmerkingen.

Genieten!

Bas
    16-7-2015

Mooie en rustige landelijke omgeving!

Prima bestemming!

Mels van Meggelen
    27-6-2015

Prima bestemming waar je bij de Supermarché prima je boodschappen kunt doen.

Montmarault scoort een 7,5 uit 10, op basis van 14 reviews