Louroux-Bourbonnais

We hebben een aantal aanbieders voor Louroux-Bourbonnais voor je op een rij gezet:

vakantie Louroux-Bourbonnais

Reviews over Louroux-Bourbonnais

Marloes en Benjamin Kramer,
    15-2-2019

Wij hebben een top vakantie gehad op Domaine la Mathoniere, het is een echte aanrader voor een gezin met kinderen. De kinderen vermaken zich de hele dag met alle speeltoestellen, het zwembad en de vele andere kinderen. Heerlijke dagjes uit geweest, maar vooral erg genoten op deze mooie camping. Lekker en gezellig eten voor een goede prijs. Menno en Ingrid bedankt en jullie gaan ons zeker nog eens zien!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wat een fijne vakantie!!

de Valkjes,
    12-2-2019

Heerlijke plek voor de ideale vakantie. Rustig, mooi gelegen tegen de bossen en alles aanwezig. Mooi, schoon zwembad, heerlijk eten (met vriendelijke prijzen), genoeg te doen voor de kinderen (vooral de airtrampoline, een groot succes!) en super vriendelijke en relaxte eigenaren, Menno & Ingrid. Wij hebben twee weken gekampeerd op het kleine veld onder de bomen. Sanitair was schoon en de plek ruim. Genoeg te doen in de omgeving zoals leuke stadjes, kastelen en zwemmeertjes. Wel minimaal half uurtje rijden maar door het mooie landschap verveelt dat geen moment.

Heerlijke relaxte sfeer!

Veenstra,
    2-12-2018

Een camping waar we met heel veel plezier onze zomervakantie hebben doorgebracht. Hele leuke sfeer op de camping en voor jonge kinderen echt fantastisch! Eigenaren die de camping met veel plezier runnen en dat is te merken! Heerlijk gegeten en niets is teveel! Enige nadeel is dat we voor komend jaar het lastig is om een camping te vinden die een beetje in de buurt komt van deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ontzettend veel plezier voor het hele gezin

Alrik Gaasterland,
    20-10-2018

Op 8 uur voor ons rijden ligt de camping midden in Frankrijk in een heerlijk rustige omgeving. Ideaal voor ons weekje vakantie naar Frankrijk wat we in 1 keer kunnen rijden. We hadden in juni een Safaritent, in de peuter en kleuterweken. De tent was bijzonder schoon en voorzien van wc, badkamer en keuken. Wat een luxe! Bij de tenten heb je genoeg privacy en toch zit je aan het grote veld, waar alle kinderen spelen. En dit is ideaal. Onze zoon van 1 was wat klein om mee te spelen, maar ook hij vond al het speelgoed fantastisch. Naast het zwembad ( dat ook echt prima geschikt is voor kleine kinderen) is ook een klein kinderbadje.

Behalve dat het voor de kinderen leuk is, voldeed het ook aan ons ideaal dat je er ook iedere avond kan eten en drankje halen en dat voor een kleinschalige camping, is voor ons uniek.

Absolute aanrader is de tapas avond, waarbij de kinderen allemaal aan 1 tafel gaan voor de pannenkoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super week gehad!

Familie Heuvel,
    15-10-2018

Super week gehad. We stonden op het grote veld met onze tent, heerlijk overzicht en uitzicht op de spelende kinderen. Leuke dingen gedaan op de camping zoals kampvuur, met de paardjes wandelen en genoten van het mooie zwembad en de vele speelmogelijkheden. In de omgeving naar het kasteel geweest, leuk zwemmeer, klimbos geweest en de velorail gefietst. Niet te vergeten het mooie Montlucon bezocht. Allemaal op ongeveer een half uur van de camping, goed te doen.

Table d'hote was erg lekker en goed geprijsd, 3 x mee gegeten!

Wij en onze kinderen vonden het super, waarschijnlijk tot volgende zomer!

Louroux-Bourbonnais scoort een 9,4 uit 10, op basis van 4 reviews