Les Pradeaux (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pradeaux (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Pradeaux (Puy de Dome)

Geweldig, wij komen beslist terug !

borghoff,
    6-1-2015

Camping is perfekt voor kinderen. Geen [drukke] weg naast de camping,dus geen angst voor onze kleine kinderen. Rivier ligt lager, je moet wel ongeveer 200 m naar beneden lopen. Het kasteel geeft een heel apart sfeertje (rust). Omgeving is vulkanisch, ideaal om te wandelen in kraters, maar ook zwemmen in de kratermeren. Volgens mij is de Auvergne niet zo bekend, in verhouding met andere streken waren er minder toeristen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Auvergne voor rust en natuurliefhebbers

b4,
    22-8-2013

De Auvergne is een rustige streek met veel groen en de omgeving is over het algemeen rustig. Onze voorkeur gaat uit naar wat meer leven in de brouwerij zoals bijvoorbeeld in de Dordogne waar in ieder dorpje wel de gezelligheid vanaf straalt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige omgeving

ben & josé,
    7-10-2012

Vele jaren naar Zuid Frankrijk geweest en Griekenland. Nu eens naar de Auvergne . Wat is het daar mooi aan de ene kant het geweldige en imposante vulkanisch gebied en aan de andere kant het enorme natuurpark Livradois Forez. met zijn prachtige bossen en stilte.

Gereisd met partner in september 2012

Mooie omgeving voor echte Franse Sfeer

Bastiaan,
    29-7-2012

De auvergne is zeer de moeite waard. Les Pradeaux stelt als plaatsje erg weinig voor, maar is een prima uitvalsbasis. De carrefour van Issoire is snel te bereiken, het ligt naast oprit 12 van de A75. Vergeet niet een bezoek te brengen aan het nabijgelegen Usson.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een leuke camping,mooi uitzicht

Susan,
    30-7-2007

Een leuke camping,mooi uitzicht.een nieuw zwembad.s'avonds kun je lekkere broodjes voor de volgende dag bestellen.voor de kids wordt ook het een en ander georganiseerd.het is zeker een aan rader om daar eens naar toe te gaan. het heeft ook wel wat, dat je rondom een kasteel zit1

Gereisd familie in juli 2007
Les Pradeaux (Puy de Dome) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 14 reviews