Le Breuil

Reviews over Le Breuil

Onvergetelijk

Scott,
    4-1-2019

Super vriendelijke mensen!!! Een locaties op en top met liefde en passie uitgebaat. De zelf gevangen forel op de bbq en laten roken door de eigenaars; onbetaalbaar aan leuke herinneringen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een absolute aanrader voor rust en gezelligheid

Bas,
    12-12-2018

Alsof ik bij mijn familie op bezoek was. Een warme persoonlijke ontvangst, supergoed verzorgd en alles tot in de puntjes geregeld. Het feit dat Jurgen en Monique zo persoonlijk betrokken zijn, ook qua heerlijke maaltijden en activiteiten, maakt het een mooie ervaring. Zelf je pizza maken, een visje vangen en schoonmaken voor het avondeten, samen met andere gasten rond het kampvuur. Een van mijn mooiste vakanties ooit!

Gereisd met partner in juli 2018

Fario!

Kim en Hugo,
    11-9-2018

Geweldige twee weken gehad op een fantastische plek! Fijn huisje, heerlijk eten (Moniek!) en erg gezellige avonden met M&J en de overige gasten.

De rivier die o.a. langs Chez Jem loopt is een prachtig (privé-)vistraject waar we een paar mooie flinke wilde beekforellen hebben gevangen (heerlijk op de BBQ, bedankt voor de tips Jurgen!)

Het feit dat we aan konden schuiven bij het eten terwijl onze kleine van acht maanden lekker lag te tukken in het huisje (prima babyfoon-afstand), zorgde voor het ultieme vakantiegevoel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Hier zijn geen woorden voor!

Astrid,
    24-8-2018

Hier zijn geen woorden voor!!! Zoooo geweldig aardig, leuk, enthousiast , attent, gastvrij etc. Zijn de eigenaren Jürgen en Monique . Super middag en avond gehad met forrelvissen en s avonds op de BBQ . Ook kampvuur 👍. Gezellige borrelavonden! Mooi in de natuur waar de kids heerlijk kunnen spelen met andere kids in de rivier die bij het domein hoort. Ik zeg ga zo door! Liefs van die Brabantse en die noord Hollander 😜

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Chapeau!

Gerard en Margriet,
    23-8-2018

Een heel fijne plek om vakantie te vieren, zelfs voor een kleine 2 weken; heerlijk rustig met het geluid van de rivier als achtergrond en zo je wil op de voorgrond. Goede looppaden gemaakt op het grasveld. Lieve gastvrouw en gastheer, die (je) nabij zijn. Gezellige avonden, met de andere gasten wordt je alras één familie. Bijzonder dat het een kleinschalig vakantiepark is met veel ruimte rondom en volop natuur, dus ook ezeltjes, lieve honden, katten en libellen.

De omgeving is behoorlijk heuvelachtig, dus zal je fiets goede versnellingen moeten hebben. Rustige, soms pittige wandelweggetjes waarlangs allerlei veldbloemen bloeien met mooie uitzichten.

De fraaie brug naar ons huisje gaf het al aan: "Route du Paradis". C'est ca.

Gereisd met partner in juni 2018
Le Breuil scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews