Sorteren

Reviews over La Tour-d'Auvergne

Verrassend!

Fam Kuiper
    3-9-2018

Wat een fantastische camping! We hebben heerlijk genoten van onze grote plek, waterval, met een zwemband je laten voortduwen over het stromende beekje, speeltuin en schitterende omgeving. Hierin is veel ruimte om te (race)fietsen, wandelen, klimmen en genieten van vergezichten.

Op de camping zijn veel Nederlanders aanwezig, maar zodra je van de camping gaat kom je ze zelden tegen.

Wij stonden nabij het tweede / extra sanitairgebouw, deze is aan de kleine kant. Echter vonden wij het niet erg om naar het andere gebouw te lopen voor een douchebeurt.

Broodjesservice was fijn, geen diner genuttigd.

Een mooie camping!

Gewelig

Sjaak en Evelyn
    19-8-2018

Wij hebben met veel plezier onze vakantie doorgebracht op deze camping.Ronald en Wendy zijn hardwerkende en gastvrije mensen die je altijd helpen met info en hulp indien nodig.Wij zelf hebben 6 meter van het kleine sanitair gebouw gestaan.Maar op nog geen 2 minuten lopen waren wij in het grote gebouw en konden altijd zonder te wachten konden wij een douche nemen.Men kiest er liever voor om te wachten dan even te lopen!!! Maar loop dan ook niet te klagen.Mensen met kleine kinderen zouden deze beter kunnen begeleiden naar de wc dan zou deze ook beter schoon blijven...De gebouwen werden regelmatig schoongemaakt maar tegen dit probleem is niet aan te werken.Het feit dat mensen regelmatige naar deze camping terugkomen zegt wel genoeg. Wij komen zeker nog eens terug naar deze gezellige camping in een hele mooie omgeving.

Mooie camping

Jasper
    16-8-2018

Mooie camping. Rustige ligging, alle toppers van de Auvergne dichtbij, vriendelijke ontvangst en service.

Prima gezinscamping

Mevrouw Blom
    12-8-2018

Het is een leuke, gezellige, zeer kindvriendelijk e camping. Het riviertje is prachtig. Ook voor wat oudere kinderen. Enig minpunt is het sanitair. Er is echt onvoldoende capaciteit. Wij stonden bij het kleine gebouw en dat was altijd bezet, verouderd en daardoor ook nooit schoon. Het grote gebouw was beter, maar kon ook echt vies zijn. Wellicht omdat ouders kinderen alleen laten gaan. Het restaurant was prima en ookd e wandelingen die ze aanbieden.

Aanrader!

Niels
    11-8-2018

Heel erg leuke camping. De eigenaren zorgen voor een enorm goede sfeer. Harde werkers, die ook nog eens de bar (het hart van de camping) van sochtends vroeg tot savonds laat runnen. Geen camping waar je verplicht mee moet in het sociale aspect van festiviteiten en disco’s, maar als je zin hebt in een praatje dan kun je terecht bij de bar. Regelmatig wordt een BBQ of kip avond georganiseerd of een kampvuur voor de kids. Alle plekken liggen erg mooi. Neem een trui mee voor de avonden.

Enige nadeel dat wij ondervonden was dat het tweede sanitairgebouw echt veel te klein is. Daardoor ook niet echt schoon omdat er zoveel gebruik van gemaakt wordt, ook al wordt het regelmatig schoongemaakt door de eigenaren.

La Tour-d'Auvergne scoort een 8,1 uit 10, op basis van 21 reviews