Reviews over La Tour-d'Auvergne

Mooie dorp, zeer leuk meer om te zwemmen

Sander
    28-8-2017
    Leuk dorp, leuk meer om te zwemmen met toezicht.

Klein echt Frans dorpje

Lars de Jong
    19-2-2015
    Klein dorpje. Mooi gelegen op een heuvel. Alles wat je nodig hebt is er. Bakker, slager, buurtsupertje, bank, apotheek, restaurantjes. En op loopafstand van de camping

veel te doen in de omgeving

arija
    3-11-2014
    Dit dorp is een oude baronie uit de 10e eeuw met de fraaie kerk Nortre Dame de Natzy. De omgeving biedt veel buitenactiviteiten aan in de natuur voor sportliefhebbers, zoals: sneeuwschoen/racketwandelen, langlaufen, zwemmen, vissen (rond het meer), wandelen in de bossen. Er zijn 3 watervallen. Echt een fijne en mooie omgeving!

Prachtige omgeving

velzenvan
    16-10-2014
    De omgeving is prachtig er is genoeg te doen maar wel met de auto.

Leuk maar erg stil dorp

R van Ballegooy
    20-8-2014
    Leuk dorp op een berg helling gebouwd. Met een schitterend uitzichtspunt wat te bereiken is via een paadje naast de kerk.
La Tour-d'Auvergne scoort een 8,2 uit 10, op basis van 21 reviews