Doré l' Eglise

Reviews over Doré l' Eglise

Mooie streek

Familie met 2 kleine kinderen
    24-1-2016

Mooie wandelingen in de natuur. Veel riviertjes in de buurt. Het verlaten dorp van Issandolanges is een echte aanrader. Ook de wandeling naar de watervallen is tof. Niet veel charmante dorpjes en stadjes in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine dorpjes en landelijke vergezichten

Joost Kemp
    6-6-2015

Vanaf het vakantiepark is alles met de auto om de hoek, lopend is het te ver en fietsend moet je erg veel bergop (en af). De dorpen in de omgeving zijn bijna alle klein en rustig, met Arlanc op 6 km. als hoofddorp met goede supermarkt en een aantal winkels.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Francien Pas
    30-6-2014

Een omgeving met voor elk wat wils. Mooie natuur met prachtige wandelingen. Leuke plaatsjes met markten. Een stad in de buurt die niet gemist mag worden zoveel cultuur is daar te bezoeken. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig stukje rustig Frankrijk

Fam. van der Haar
    26-8-2012

We waren nog nooit in de Auvergne geweest. Dit bleek een erg mooi gebied te zijn: prachtige natuurparken met grote dennenbossen, riviertjes, zwemmeren. Doet een beetje aan als Oostenrijk. Nog niet toeristisch.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige omgeving

Bas van Zuijlen
    19-8-2012

Rondom Doré l'Eglise zijn vele kleine dorpjes, vaak met een eigen marktje. De stad le Puy en Velay is wat groter, en het is ook leuke om daar door de oude straatje rond te lopen. Verder is de omgeving voor heel geschikt voor wandelen, fietsen, kanoën etc.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012
Doré l' Eglise scoort een 8,6 uit 10, op basis van 27 reviews