Châtel-Montagne

We hebben een aantal aanbieders voor Châtel-Montagne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Châtel-Montagne voor je op een rij gezet:

Reviews over Châtel-Montagne

De Romaanse kerk is bijzonder.

Sarah Hovers
    14-11-2013

Chatel -Montagne wordt beheerst door de Romaanse kerk die in zijn eenvoud bijzonder is. Van ver af zie je deze kerk liggen er zijn rond Chatel prachtige wandelingen uitgezet. Een concert in de kerk is een feest alleen al om de akoestiek, in de winter is het te koud hiervoor. Her dorp verder blijft mooi ook al staan er veel panden helaas leeg.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust en ruimte

Jrhn
    4-8-2012

Prachtige omgeving. Vichy op een paar kilometers afstand. Niet overgoten toeristisch, maar genoeg te doen en te zien. Wie van fietsen houd moet rekening houden met pittige heuveltjes, maar krijgt prachtige vergezichten als beloning. Ook met de auto is het mooi toeren.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rust, ruimte, relax

klaas en Trudy Zwiers
    28-7-2011

heerlijk rustige camping met ruime plaatsten, zeer gastvrije ontvangst. Geschikt voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Zwembad, speelhut,tafeltennis, alles is aanwezig.Het eten krijg je op een plastic bordje met plastic bestek maar smaakt uitstekend. Deze camping verdiend het om meer bezocht te worden.

Gereisd Met partner in Sat Jul 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Châtel-Montagne scoort een 8 uit 10, op basis van 33 reviews