Champagnac-le-Vieux (Haute Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Champagnac-le-Vieux (Haute Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Champagnac-le-Vieux (Haute Loire)

was ooit een levendig stadje

Familie de Rooij
    20-7-2013

Een dorp met een rijke historie, dat zie en voel je als je er rond loopt. Maar nu wel een beetje vergane glorie. Lege hotels, lege gebouwen waar ooit winkels zaten etc. Maar de sfeer die het uit ademt is zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek en gastvrije eigenaars!!

Mieke
    24-8-2012

Bij een meer en toch geen muggen!. Wij vonden het er fantastisch en we komen zeker terug. Brioude heeft een goede Carrefour, een Lidl en Tinel; een kwaliteitswinkel. Zaterdagmorgen markt in Brioude, leuk! Tip: in Auzon heeft een nederlander het eerste en enige Vespa-museum in Frankrijk en zijn dochter en schoonzoon runnen het restaurant La Tulipe Noire, aanrader: geen geeld, zeer goed eten!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

fantastisch

Ilse
    30-5-2010

Ik kom met mijn ouders al 11 jaar op deze camping. Ik heb het er al 11 jaar super naar mijn zin ben inmiddels 19 jaar mijn vriend 22 jaar komt er nu sinds 2 jaar en vind het ook te gek. je hebt een prachtig meer waar je zowel kunt vissen als zwemmen. de animatie is super, als je wat wil doen gaan hun dat voor je regelen. qua uitgaan is er weinig maar het is net waar je naar opzoek bent, je hebt in brioude 20 min rijden een disco bowlingbaan met airhockey en poolen. zaterdag is een markt is leuk en kan je lekker sam sammen. er is op de camping een zelf georganiseerde disco met daarvoor heerlijke streek gerechten. sanitair is niet super maar het weer gewoon wat je gewend ben. het is en blijft een camping en camperen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 06 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben plannnen om dit jaar weer te gaan

Kerdijk, J.H.
    3-4-2010

We zijn er jaren geleden geweest (1999) en hebben er ongelooflijk mooi kunnen wandelen. We hadden destijds 2 honden en het was daar heerlijk voor ze. Toilet vonden we wel erg mager, en niet altijd even schoon.

Gereisd Met partner in april 2010

We hebben hier 2 weken lang een super vakantie gehad

Anoniem
    12-8-2007

We hebben hier 2 weken lang een super vakantie gehad. Wij vinden het een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden. Het meer met strand is super!!! In de zomermaanden is er een badmeester aanwezig. De eigenaren zijn echt TOP!! Wordt veel voor de kinderen georganisseerd. Nadeel: Je moet 14km de berg (950m hoog) af om boodschappen te kunnen doen. Maar op zich vonden wij dat geen probleem. Bioude is een leuk stadje waar op zaterdag een leuke markt is. Ook koelt het 's avond erg af, dit jaar was het extreem, soms hadden we nachten van 4 graden. Maar door de omgeving, de inzet van de medewerkers van de camping hebben we een te gekke tijd gehad en we komen zeker terug. Het animatie team was ook top. De kinder animator was een bleg die zowel Frans als Nederlands spreekt. Hij ging ook mee tijdens excusies een groot voordeel voor mensen die geen frans spreken. O Ja Marie (eigenaar) Bakt 's ochtend heerlijke croisants en stokbrood. GENIETEN DUS!

Gereisd Familie in augustus 2007
Champagnac-le-Vieux (Haute Loire) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 16 reviews