Reviews over Buxières-sous-Montaigut (Puy de Dome)

Lydia,
    23-9-2018

Wat een geweldige camping!!! Netjes, mooi en ruimte voor de natuur en toch niet overgeorganiseerd. Voor ons echt de perfecte mix!

Nog een keer, nog een keer

de boer,
    9-9-2018

Voor 2de jaar hier geweest, kids van 7 en 10 jaar oud uitstekend vermaakt op het speelveld met divers speelgoed. Je wordt heel vriendelijk onthaald, welkomstdrankje, lopen mee naar je plek. Staan open voor een praatje of vragen. Onze kinderen hadden snel vrienden gemaakt op de camping. Nagenoeg alleen maar Nederlanders. Samen voetballen, zwemmen, muziek maken, soms een activiteit bijwonen. Plekken liggen aan het speelveld, heel goed zicht op je kinderen...Soms worden er ook spontane activiteiten gedaan als de kinderen erom vragen. Op deze camping hebben ouders ook echt vakantie...Onze kinderen willen volgend jaar weer :)

Hele kindvriendelijk camping voor kids tot 9 jaar!

Marlies,
    5-9-2018

Leuke kleinschalige camping. Een groot veld met heel veel speeltoestellen, trampoline, glijbanen, duikelrek, tractoren, blokken etc om mee te spelen. Vanuit je kampeerplek kun je de kinderen goed in de gaten houden. Bij de receptie en restaurant , leuk klein gebouw, is een terras gemaakt waar ook de kinderen leuk kunnen spelen met de keukentjes en potjes en pannetjes die er staan. Je kan hier heerlijk eten, Anneke kan super koken. Wel reserveren. Aan de overkant van de weg is het zwembad, de kinderen moeten eerst de weg oversteken om te gaan zwemmen. Deze weg is heel smal en ook heel rustig maar toch.

Er zit een hek om het zwembad heen maar ons 4 jarige zoontje zonder zwemdiploma kon dit hek gewoon open krijgen waardoor wij toch geen rust hadden als wij hem even niet zagen. Misschien een iets moeilijker slot erop of een hogere hekdeur? Anneke en Stefan zeer betrokken bij de gasten, zichtbaar en vriendelijk. Super tijd gehad!

Erg genoten. Fantastische camping

Henk en Fiena,
    30-8-2018

Fantastische kleinschalige camping, voor jonge kinderen is het ideaal. Wij als opa en oma hebben ook erg genoten. Stefan en Anneke proberen iedereen een fijne vakantie te bezorgen, vriendelijke mensen. Anneke kookt heerlijk voor haar gasten. Voor ouders met jonge kinderen is het heerlijk, als ouders heb je ook echt vakantie. Als je van de natuur wilt genieten is de omgeving erg geschikt. Er is een mooi zwembad, overig wel een beetje koud, een peuterbadje is er niet, dat is volgens mij het enige nadeel van deze camping.

Héél leuk!

Anoniem,
    28-8-2018

Onze kinderen van 2 en 4 hebben fantastische weken gehad. Veel speelmogelijkheden, elke dag de dieren voeren en elke dag een leuke activiteit (niet teveel en niet te lang). Vanaf onze tent hadden wij (net als vanaf bijna alle kampeerplaatsen) goed zicht op het speelterrein zodat je de spelende kinderen met een gerust hart hun gang kan laten gaan. Verder een mooie, rustige en heuvelachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Al met al een aanrader. Zeker voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 8.

Buxières-sous-Montaigut (Puy de Dome) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews