Sorteren

Reviews over Buxières-sous-Montaigut (Puy de Dome)

Een typisch dorp in de Auvergne

Susanna Akdut
    4-8-2015

Rustig, natuur, typisch Auvergne

Leuk dorpje

Peter
    27-10-2014

Leuk dorpje met een gezellige week markt.

Prachtige plek in een mooi boerenlandschap.

Willem Duvalois
    29-9-2014

Mooie beschutte camping. Rustige dorpjes in een boerenlandschap. Op 30 minuten rijden is een thermaal bad. Op 1 uur rijden ligt een grote stad met een goed gesorteerd winkelcentrum. Aan de rand van de stad zijn parkeerterreinen en met een combinatie kaart van het openbaar vervoer is de binnenstad goed te bezoeken tegen lage kosten. (daar kunnen we in Nederland nog wat van leren.

Heuvelachtig, rustig, echt hartje Frankrijk!

Alwin
    12-8-2014

Ideaal voor wie het echte Frankrijk wil proeven. Nog niet verpest door het massatoerisme.

fantastische plek

esther
    2-8-2014

Hele fijne kleine camping met leuke eigenaren...Echt een aanrader en het overwegen waard om nog eens naar terug te gaan.

Buxières-sous-Montaigut (Puy de Dome) scoort een 8 uit 10, op basis van 15 reviews