Sorteren

Reviews over Villamblard (Dordogne)

Super

familie Vannerom
    27-9-2016

de camping en de eigenaars waren fantastisch

Weer heerlijke week bij Tim en Sarah

Peter & Cobie
    11-9-2015

Vorig jaar was ons bezoek aan Les Trois Maisons in de Dordogne zo goed bevallen, dat we toen al besloten dit jaar terug te komen. We hebben een fantastische week gehad en erg genoten van de rust, de prachtige omgeving en de prettige sfeer die Tim en Sarah weten te creeren. De gastheer en gastvrouw staan altijd voor je klaar. Als je van het echte Franse leven houdt, is dit deel van Frankrijk zeker een bezoek waard.

Ge-Wel-Dig!

Ellen
    31-1-2015

Wij zijn afgelopen zomer (sept '14) een weekje in Villamblard geweest bij Tim en Sarah. Als gezin met 2 kinderen (1jr 3mnd en 2jr 3mnd). Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. We zijn compleet tot rust gekomen in les trois Maisons! Tim en Sarah maken je vakantie extra bijzonder met hun nuchterheid en gastvrijheid. Top!

Het enige minpuntje was dat er wat trapjes waren en onze zoon nog wat klein was om daar goed op of af te komen. Maar de rest maakte het allemaal weer helemaal goed! 10!

Leuk huis op het Franse platteland!

Gert
    10-8-2014

3 erg leuke huizen naast elkaar met een prachtig uitzicht over het landschap. Het is het echte Franse plattelandsleven wat je hier kan ervaren. De gastheer en gastvrouw komen uit de UK en zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Als je eens wat anders wilt i.p.v. een drukke Franse camping is dit echt een aanrader!

Onze kinderen van 16 en 12 hebben zich in deze week prima vermaakt met het heerlijke zwembad en de dieren.

Leuke locaties te bezichtigen zoals het plaatsje Bergerac, de grotten, kanotochten, zee aquarium met Krokodillen en de prachtige omgeving

Prima!

Thea
    3-8-2014

Heerlijke rustige omgeving en prima onderkomen, met zeer vriendelijke Engelse eigenaren.

Villamblard (Dordogne) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 6 reviews