Vendays - Montalivet (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Vendays - Montalivet (Gironde) voor je op een rij gezet:

vakanties Vendays - Montalivet (Gironde)

Reviews over Vendays - Montalivet (Gironde)

Mooie camping direct aan de Atlantische kust.

Fam,
    1-12-2018

Camping direct aan het strand. Leuk zwembad en gezellige sfeer. Kinderen ontmoeten elkaar bij de animatie en panna kooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Schoon-netjes-mooi-prachtig gelegen-goede service.

Gijs,
    20-8-2018

Boven verwachting. Zeer schoon sanitair dat de hele dag door wordt schoongemaakt. Normale toiletten incl wc papier. Strand mooi en dichtbij. Personeel aardig en klantvriendelijk. Zwembad met nieuwe glijbaan heel mooi. Wel druk! soms even zoeken naar een bedje. Maar al met al echt een prima camping die er mooi en verzorgd uitziet. Ik denk dat er afgelopen jaar veel verbeteringen zijn doorgevoerd want wij hadden echt niks te klagen en zijn zeker kritisch. 1 puntje: wifi is idd slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige camping. Zeer gastvrije ontvangst.

Ger,
    14-8-2018

Zeer ruime plaatsen en geweldige beheerders

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk

Hans Dirven,
    10-8-2018

Heerlijke camping. Fijne (eco)lodge tent.

Veel tieners (ook nederlanders) die fijn en veel met elkaar optrokken.

Superstrand op loopafstand.

Volgend jaar absoluut weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top camping!

Vandamme Kurt,
    5-8-2018

Super vriendelijk ontvangen door eigenares Sophie.Mooie grote plaats,met veel schaduw! Santitair is heel proper en super warme douches.

Heel kindvriendelijk, mooi speelterrein, kinderen hadden onmiddellijk vriendjes. Zwembad is niet groot maar is nooit overbevolkt, altijd ligbedden en stoelen vrij!

Weg stoort niet.

Tegen 23u is het er muisstil, wat wij heerlijk vinden!

Restaurant is klein en gezellig. Lekker gegeten. Gezamenlijke barbeque heel verzorgd. Camping met verschillende nationaliteiten.

Sophie en Philip zouden alles doen om het naar jouw zin te maken!Top eigenaars!!!

De zee ligt met een fantastisch mooi fietspad op 10km fietsen.Wij deden dit met onze kinderen en was zeker te doen!

De zee is onvoorspellend met heel grote golven,zandstranden die heel proper en mooi zijn!

De oversteek boot van Royan is zeker te doen!

We komen hier zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Sophie, proprietaire, 8-8-2018

Nous vous remercions pour vos commentaires? Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour à la Chesnays.

Sophie et Philippe

Vendays - Montalivet (Gironde) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 100 reviews