Camping La Corniche

Camping La Corniche
8,1

1 review over Camping La Corniche in het Nederlands

Anders

Fijne camping, slechte Wifi, douchen en tanden poe

Kaboutervrouw
15-8-2018

We hebben deze camping in februari geboekt met de wetenschap dat er gratis WiFi is op de gehele camping.

In de huidige tijd is dat prettig om vanuit te kunnen gaan, we zijn een gezin met 2 pubers van 16 en 17 en voor hen is het een must.

Meteen bij aankomst kwamen we erachter dat de camping wel pretendeert WiFi te hebben maar dat ze in een "dode hoek" liggen, dat betekent ook dat je eigen 4G slecht te ontvangen is.

De camping is netjes, heeft een fijne wasgelegenheid met douches en toiletten die prima schoongehouden worden. Ze sluiten helaas de douches en wastafelhokjes om 23.00 uur. Dat is vervelend als het warm weer is en je na je dagje uit laat terug komt en nog even wil douchen voor je gaat slapen. De reden die werd genoemd is dat ze niet willen dat er jeugdigen gaan rondhangen.

We hebben twee maal meegedaan met een feestavond op de camping; een streekfeest en een Caribische avond. We betaalden €15,- (volw) en €10,- (kind tot 18 jaar) en kregen een gereserveerde plek aan de lange tafels van het restaurant met een drankje in het thema en een themamaaltijd. Het werd omlijst met muziek en dans, het eten was heerlijk en de sfeer heel gezellig.

De streek leent zich voor uitstapjes naar Spanje (Pamplona, Bilbao, San Sebastian) en in Frans Baskenland (Hendaye en St Jean de Luz o.a.), we hebben veel gezien!

Het zwembad is heerlijk, ruikt niet naar chloor, genoeg ligbedjes, enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Corniche in Urrugne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Corniche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.