Reviews over Urrugne

Lorena,
    20-8-2018

Fijne camping, slechte Wifi, douchen en tanden poe

Kaboutervrouw,
    15-8-2018

We hebben deze camping in februari geboekt met de wetenschap dat er gratis WiFi is op de gehele camping.

In de huidige tijd is dat prettig om vanuit te kunnen gaan, we zijn een gezin met 2 pubers van 16 en 17 en voor hen is het een must.

Meteen bij aankomst kwamen we erachter dat de camping wel pretendeert WiFi te hebben maar dat ze in een "dode hoek" liggen, dat betekent ook dat je eigen 4G slecht te ontvangen is.

De camping is netjes, heeft een fijne wasgelegenheid met douches en toiletten die prima schoongehouden worden. Ze sluiten helaas de douches en wastafelhokjes om 23.00 uur. Dat is vervelend als het warm weer is en je na je dagje uit laat terug komt en nog even wil douchen voor je gaat slapen. De reden die werd genoemd is dat ze niet willen dat er jeugdigen gaan rondhangen.

We hebben twee maal meegedaan met een feestavond op de camping; een streekfeest en een Caribische avond. We betaalden €15,- (volw) en €10,- (kind tot 18 jaar) en kregen een gereserveerde plek aan de lange tafels van het restaurant met een drankje in het thema en een themamaaltijd. Het werd omlijst met muziek en dans, het eten was heerlijk en de sfeer heel gezellig.

De streek leent zich voor uitstapjes naar Spanje (Pamplona, Bilbao, San Sebastian) en in Frans Baskenland (Hendaye en St Jean de Luz o.a.), we hebben veel gezien!

Het zwembad is heerlijk, ruikt niet naar chloor, genoeg ligbedjes, enz.

Zeer goed onderhouden Camping, met mooi sanitair e

Jack Hovingh,
    9-8-2018

Mooi aangelegde camping in 2 gedeelten.

Bovenste deel wordt meestal gebruikt als wintercamping (verharde plaatsen.)

en voor Campers, beneden gedeelte ruime plaatsen zeker 100 m2 aan recreatie plas met vele voorzieningen, Overdekt tot 28 gr verwarmd zwembad. terrein en sanitair wordt zeer goed onderhouden Winkels EleClerc en Lidl 200 mtr v.a. camping. Toegang even opleten! vanaf rotonde 300 mtr. rechts ingaan.

Mooie camping Om Baskenland, St-Sebastian, Pyreneeen, Bayonne en Biaritz te bezoeken. Pamplona is ook mooie stad 1 1/2 uur vanaf camping met mooie snelweg.

fantastique enfants Camping

kiki ,
    28-7-2018

Goede speelplaats veel om te doen!

Aanrader

Sylvana,
    10-3-2018

Mooie camping waar je een goede mix van gezelligheid en rust vindt. Super gelegen net buiten de drukte en gunstig onder aan de berg van de ventas (belastingvrij shopping). Op 7 minuten afstand rijden naar de supermarkt. Vanaf de camping kun je mooi wandelen. In de omgeving lopen paarden vrij rond en het doet allemaal gemoedelijk aan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Chalet oogt simpel maar er is veel gemak zoals een grote douche met altijd warm water, inductiekoken, grote koelkast met vriezer, goede bedden en veel opbergruimte. Echt heerlijk, wij waren er met tieners van 15 en 17 jaar en iedereen heeft zich prima vermaakt. Voetbalveldje is een leuke plek voor de jeugd, het restaurant en het spaanse pleintje zijn ook top!

Urrugne scoort een 8,2 uit 10, op basis van 86 reviews