Tremolat (Dordogne)

Vakantie in Tremolat (Dordogne)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Tremolat (Dordogne)

Reviews over Tremolat (Dordogne)

• 2R.Moorhoff04-09-2019

Kijk Uit!!! Gevaar voor de gezondheid.

Ik heb via internet een huisje in Tremolat, Frankrijk gehuurd. huurperiode van 24-08 tot en met 31-08 dit jaar. Touroperator vertegenwoordigt particuliere eigenaars. Bij aankomst op 24-08 bleek dat de toiletten niet doorspoelden. Heb de volgende dag de eigenaar aangesproken die dit nogal laconiek opvatte en met ontstopping middel heeft geprobeerd dit in orde te maken. Dit hielp helemaal niet. Heb zelf de zaak onderzocht. De rioolbuis bleek vol met zand en modder te zitten. De eigenaar heeft op maandag een loodgieter gewaarschuwd, die mijn bevinding onderschreef. Volgens hem was de rioolbuis gebroken en moest de heleboel opgegraven en vervangen worden. Je stond letterlijk tijdens het douchen met de voeten in het riool water. Het filter van het zwembad was ook stuk. Ik heb met een daartoe geëigende test het zwembad water getest en ben mij rot geschrokken. De Ph waarde was enorm hoog, evenals de Chloorwaarde.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Mike Ruhe23-08-2012

Oase van rust

Als je ongestoord wilt genieten van het franse platteland weet ik een prima accomodatie voor twee personen. Een mooi huisje met een prima tuin, gratis WiFi, een zwembad min of meer voor jezelf, wandelmogelijheden volop, en heerlijke eetgelegenheden in de buurt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur