Thiviers (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Thiviers (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Thiviers (Dordogne)

Geweldige plek in een authentieke gite!

Anja Stultiens,
    4-7-2015

Voor de 2 de keer met vrienden in de gite bij Anton en Diana.

Wat hebben we weer genoten van de gite, het zwembad maar vooral van de gastvrijheid van Anton en Diana. Het eten was voortreffelijk!

We komen zeker weer een keer !!

Echt een superweek!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Goede uitval basis in de Dordogne

Jon,
    20-9-2014

Prima typisch frans dorpje, het centrum voor de foie gras, supermarkten, wekelijkse markt en natuurlijk veel bakkers. In de omgeving veel te zien, dorpjes, kastelen, grotten of meertjes en klimpaden in de bomen voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Leuke markt en gezellige cafeetjes

Jolanda Weterings,
    15-8-2014

In de omgeving van Thiviers is van alles te doen, op zaterdag een gezellige markt, veel gezellige cafeetjes om iets te drinken en dichtbij een heerlijk meertje om te relaxen en een frisse duik te nemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Tres joli!

George en Erzsi Moor,
    15-7-2014

De lokale markt is een must. Het plaatsje Thiviers is ook erg leuk om te bezoeken en rond te slenteren. Van hieruit veel mogelijkheden om in de buurt en daarbuiten op avontuur te gaan. Du vin, du pain et.....

Gereisd met partner in juni 2014

Kleine leuke plek in de Dordogne

baloe,
    16-7-2013

In deze landbouwstreek heeft het toerisme nog niet hard toegeslagen, maar dit lijkt ons eerder een troef.

In het dorpje is niet zo veel te doen, maar je kan er lekker eten, iets leren over truffels en foie gras.

Voor de rest is er niet zo veel te doen, en kan je best genieten van de natuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Thiviers (Dordogne) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 25 reviews