St. Jean-de-Luz

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jean-de-Luz voor je op een rij gezet:

vakanties St. Jean-de-Luz

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jean-de-Luz voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Jean-de-Luz

Vriendelijke receptie goed ontvangen sanitair schoon

Harry,
    22-9-2018

Vriendelijke receptie goed ontvangen sanitair schoon.

Gereisd anders in september 2018

Zeker een voldoende !

Jansen-Koenen,
    10-9-2018

We hebben een fijne plaats , het is rustig en we genieten. De plaats is voldoende(had is ruimer gemogen, dan 80m2). Het sanitaire is niet naar mijn wens, ik neem zelf hygiënische doekjes mee om bril te reinigen. Het sanitaire/wasruimte/douches verdienende aandacht, evt. renovatie,

Het pad naar het strand is oké, maar het stukje onder het viaduct kan beter( dat geldt voornamelijk voor de weg gebruiker...pas snelheid aan, hou het save!).

Over snelheid..de paadjes op de camping zijn smal, kampeerder rij hier niet te hard S.v.p.

De smalle paadjes en toegangsweg van de camping kunnen een belemmering zijn voor grote kampeermiddelen. Draaien op de doodlopende straat is een hele kunst( zonder mover).

De weg naar St.Jean de Luz is (zelfs in september) druk, file rijden. Het is een mooi stadje met een haventje, leuke restaurants en winkels. De boulevard langs het strand is eveneens mooi. In de omg.is voldoende te beleven.

Sarri arte!

Gereisd met partner in september 2018
    Jérôme, Directeur, 13-9-2018

Hallo Jansen,

Heel erg bedankt voor je gedetailleerde commentaar.

U zult blij zijn te weten dat het sanitair in deze winter zal worden gerenoveerd, zodat u volgend jaar terug kunt komen om te genieten :)

Agur !

gezellige camping, dicht bij het strand

Jerry,
    4-9-2018

caravans staan dicht bij elkaar en de plek voor de auto is minimaal! De entree van de camping is zeer smal (steile helling) en een eventueel tegemoet komende auto is niet goed te zien. Het pad naar het zwembad is erg steil en een beetje achteraf

Gereisd anders in september 2018

17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018
    Jérôme, Directeur, 27-9-2018

Bonjour Franck,

Ravi de voir que vous et votre grande famille ayez tant apprécié votre séjour chez nous, tant pour la qualité de nos structures et de l'accueil, mais aussi pour le cadre idyllique dans lequel nous nous situons :D

A la prochaine,

Agur !