St. Girons Plage ( Landes )

We hebben een aantal aanbieders voor St. Girons Plage ( Landes ) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over St. Girons Plage ( Landes )

Voor herhaling vatbaar!

Berber Hoekstra - de Boer,
    6-9-2018

Geweldige camping. Leuke animatie, prima zwembad en genoeg sportfaciliteiten.

's avonds was het heerlijk stil op de camping, en tot een uur of 9:00 bleef dat zo! Heerlijk uit kunnen slapen met de kinderen.

We hadden een hele ruime schaduwrijke staanplaats voor onze camper en tent.

2 minuten fietsen naar het prachtige strand, en gezellige boulevard. Ideaal!

In het zwembad hebben we een ongelukje gehad onze dochter, waardoor ze naar de dokter moest. Het zwembadpersoneel was uiterst adequaat en behulpzaam.

Ze boden oppas aan voor onze oudste (8) en jongste (2) zodat wij met onze dochter van 4 naar de dokter konden gaan. We hebben zelfs de auto van de badmeester kunnen gebruiken! TOP!

Als ik dan toch 1 nadeel moet noemen: overal zat hars op (uit de bomen), en we waren bang voor beschadiging aan onze nieuwe camper.

Tip: Valma (speciaal spul voor autoreiniging) of desinfectans voor de handen gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Box,
    18-8-2018

Een leuke en nette camping dat gerund wordt door een hard werkende 50% Nederlandse familie.

Wij verbleven in een mooie schone stacaravan in het gedeelte Jasmin.

Als ons gas op was of iets anders stond het service team binnen 5 minuten op de stoep.

Tijdens ons verblijf was er een hevige storm met regen en onweer, zo heftig dat ze hier in meer dan 10 jaar niet hadden meegemaakt.

Midden in de nacht werden mensen opgevangen door het camping team en de kinderen werden vermaakt door de animatie! Hulde👍

Wij hebben al wat campings gezien maar deze staat op 1!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping op top locatie!

Theo Koopmans,
    15-8-2018

Het begon al goed. Het reserveringssysteem had een fout gemaakt waardoor ons een te lage prijs aangeboden was voor onze mobilhome Jasmin. Zonder discussie accepteren ze de fout en zitten wij voor weinig geld in een mooie mobilhome. Klasse!!

Aangekomen op de camping viel ons op dat het erg ruim opgezet is en dat je door hoogteverschillen veel privacy hebt. De Mobilhome Jasmin lag achter op de camping op een ruime plek en was schoon toen we aankwamen.

Locatie van de camping is top. Je loopt zo naar het strand.

Wat ons ook opviel was de gemoedelijkheid. Publiek van 0 - 100 jaar en alles er tussen in en volgens mij vermaakte iedereen zich. Winkel, restaurant, afhaal en overige faciliteiten waren prima. Bij receptie door eigenaar en personeel uiterst vriendelijk geholpen. Aantal zaken die in Mobilhome gemaakt moesten worden werden in no-time geregeld.

Deze camping komt zeker op ons lijstje van "daar wil ik nog wel een keer naar toe!"

Geweldig

Arjanne Boone,
    12-8-2018

Grote plaatsen, vriendelijke mensen aan de receptie. Stil.

geweldige camping

leon,
    10-8-2018

mooie camping zoals ik hoopte via reviews aan te treffen.

geweldige ligging en vriendelijk personeel

mooie douchruimtes,welke niet altijd warm waren maar goed..

voldoende marktjes in de buurt.

leuke tripjes te doen,welke misschien iets verder rijden zijn maar de omgeving zelf maakt veel goed.

Patrick de campingeigenaar heeft het goed voor elkaar

St. Girons Plage ( Landes ) scoort een 9,3 uit 10, op basis van 49 reviews