St. Cyprien (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Cyprien (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Cyprien (Dordogne)

Kleine rustige camping op mooie plek

Karin,
    30-7-2017

Goed: Grote plekken, rustig, prima, relatief klein zwembad, ligging mooi aan de Dordogne, prachtig sanitair. Croissantjes en stokbrood en water te verkrijgen bij de receptie, supermarkt dichtbij.

Minder handig: niet veel te doen dus als je op zoek bent naar actie dan moet je niet op deze camping zijn. Geen restaurant. Was voor ons niet belangrijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig gelegen camping pal aan dordogne

Margreet,
    14-8-2016

Prachtig gelegen camping aan de Dordogne, met kiezelstrandje. Vlakbij de camping is er een grote supermarkt.

Camping heeft ruime plekken met mooie bloeiende haagjes. Het sanitair is sober maar wel schoon.

De camping heeft vele Franse bezoekers, er zijn niet veel Nederlanders.

Er is een zwembad aanwezig, deze is niet groot maar er zijn altijd voldoende ligbedden.

We hebben een zeer fijne vakantie gehad met mooi weer.

Deze camping is echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hartelijk, bekommerd, , à l'aise

Goedele Nolf,
    15-10-2014

Kamers zijn sober maar de warmte van de eigenaars en het lekkers van la table d'hôte is niet te omschrijven. Mijn zoon kwam aan op krukken, mevrouw heel bekommerd en raad geven. Heel interessante omgeving voor wie van grotten houdt.

Prijs/kwaliteit is heel correct, zou zeker teruggaan indien ik in die streek ben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuk gelegen en rustig, pal langs de Dordogne

Hengelaar, ,
    17-9-2014

Deze camping ligt net buiten de plaats Saint-Cyprien pal aan de rivier. De toegang is even oppassen: eerst een korte bocht naar steil bruggetje en daarna (deels langs de niet zichtbare camping) een aardig stuk doorrijden. De receptie niet continu open (zoek maar vast een plaatsje!) Het terrein is rechthoekig, ruime afgebakende plaatsen met keuze voor zon of schaduw. Algehele indruk beetje saai terrein met wel verrassende elementen (bv.zwembad, moestuin, bomenlanen). Het sanitair is schoon, zeker niet luxueus maar voldoende. Winkels in de buurt nauwelijks beloopbaar. Rust wordt soms verstoord door trein / wegverkeer langs de camping. Nachten zijn wel rustig.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk rust een paradijsje

De Groot,
    9-2-2013

Heerlijk genieten van de rust terwijl de kinderen zich de hele dag vermaken. dat is pas vakantie. met totaal 4 huisjes en 4 hotelkamers is het prima vertoeven op het 1 hektare groot vakantieparkje.

Een aanrader voor redelijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
St. Cyprien (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 19 reviews