St. Cybranet (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Cybranet (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Cybranet (Dordogne)

Super goede uitvalsweg voor heel veel uitjes

Miranda Jans,
    27-8-2017

Het dorp zelf steld niet veel voor. Ligt wel heel gunstig voor heel veel diverse uitjes. B&B les trois collines waar wij verbleven was super en op vrijdag heb je in het dorp marché gourmand en dat is erg leuk, lekker en gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige streek voor fijne vakantie

Ann en Inge,
    24-6-2017

St. Cybranet is een klein dorpje maar ligt vlakbij de Dordogne. Je kan er veel uitstappen doen: kastelen, grotten, mooie stadjes en dorpjes, watersport, wandelen, fietsen,... zonder dat je ver moet rijden. Ook gastronomisch is er keuze in overvloed.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prachtig mooi en interressant gebied.

jos jasperse,
    30-12-2015

Goed van eten en drinken. Mooie kastelen, mooie dorpen en steden, prachtige historie, vriendelijke mensen.

Veel fransen spreken hier ook redelijk Engels en dat maakt de conversatie toch wat makkelijker als de Franse taal je in de steek laat.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima uitvalsbasis, lekker stil

Matthijs Meijers,
    25-9-2014

St. Cybranet is een zeer klein dorpje, waar voor de vertierzoeker vrijwel niets te vinden is - en dat is dus uitstekend nieuws voor de rustzoekers! Een drietal wegen beslaat zo ongeveer het hele dorp, maar wel met een pomp, een klein supertje (Bio!) en een aantal restaurants in de directe nabijheid. Een uitstekende uitvalsbasis dus, waarbij de Dordogne, kastelen, het idyllische dal van de Ceou en een paar mooie plaatsjes (Sarlat, St. Cyprien, Domme) binnen direct bereik liggen.

Gereisd alleenreizend in september 2014

Geweldige mooie omgeving

Carolien Hortulanus,
    31-8-2014

De omgeving van st cybranet is geweldig mooi. Je hebt er vele mooie dorpjes met leuke winkeltjes. De mensen zijn er erg vriendelijk. Je kan een bezoek brengen aan een mooi kasteel, kasteeltuinen, grotten, marktjes en nog veel meer leuks.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
St. Cybranet (Dordogne) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 123 reviews